آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
درب و پنجره دوجداره وین کلاس با تکنولوژی نانو

درب و پنجره دوجداره وین کلاس با تکنولوژی نانو

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، نانو ذرات جزو محصولاتی است که جدیدا در صنایع مختلفی مانند هواپیماسازی، خودروسازی، کشتی‌سازی، پوشاک و مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفته است. ایران چهارمین کشوری بود که توانست نانوذرات را با مواد پلیمری ترکیب کند، این ترکیب موجب تولید پروفیل UPVC وین کلاس شد، و به سبب آن، این پروفیل‌ها در تست‌های ضربه، جوش و برش مقاومت بالاتری را نسبت به سایر پروفیل‌های موجود در بازار دارد.

تکنولوژی نانو

ابتدا بگذارید درباره ابعاد نانو با شما سخن بگویم. اگر ذرات یک چیز بسیار ریز شود و صنایع روی ذرات ریز یک محصول کار کند و عملا بررسی‌های کیفی در ابعاد بسیار ریز یک محصول انجام شود، عملا ما با یک محصول نانو رو به رو هستیم .اما مهم این است که چقدر ریز؟ یک نانومتر یک میلیاردیوم متر است. یعنی پنجره‌های نانو عملا با تغییر شکل‌های اتمی در پروفیل‌های UPVC ساخته می‌شوند.

حال این همه دقت برای چیست. اولین دلیل کیفیت بسیار بالای این محصولات است. با فیلتر کردن فلزات سنگین در حد نانو، عملا شما می‌توانید کیفیت و عدم حساسیت‌زایی محصول را به اوج برسانید. اما این بخشی از ماجراست. پروفیل های پنجره دوجداره با کیفیت نانو به معنی واقعی هیچ عیبی و نقصی در خود ندارند.

کیفیت های ویژه درب و پنجره دوجداره نانو

پنجره‌ دوجداره UPVC وین کلاس با کیفیت نانو از مواد و محلول های نانویی برای صنعت پروفیل UPVC استفاده می کند که بر دو نوع می تواند اعمال گردد.

نخست بر پایه تأکید و وجود مواد و ذرات نانو در ترکیب اصلی تولید پروفیل ، به طوری که مقاوم سازی و استحکام در برابر ضربه را افزایش می دهد.
دوم اعمال نانو پوشش ها بر سطح پروفیل که با استفاده از این گونه محلول ها خواص آبگریزی ، خود تمییزشوندگی و فتوکاتالیستی در سطح پروفیل حاصل می گردد ، همچنین باعث افزایش براقیت در سطح پروفیل می شود.

مزایای پروفیل UPVC نانو

۱.عایق در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و با طراحی خاص

۲.مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران

۳.عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید

۴.دوام و استحکام بالا

۵.غیر قابل اشتعال در آتش سوزی ها

۶.مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون

۷.قابلیت نصب شیشه های چند جداره

۸.قابلیت بازیافت و عدم ایجاد آلودگی زیست محیطی

۹.نظافت آسان

۱۰.سهولت و سرعت در نصب

 

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *