آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
دکوراسیون با گل خشک

آموزش دکوراسیون با گل خشک

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، گل خشک یکی از ترندهای عالی برای دکوراسیون خانه های شما هستند. همانطور که می‌دانید گل ها با زیبایی خود همیشه هدیه طبیعت به ما بوده‌اند. دکوراسیون با گل خشک، تزئینات رنگارنگ و خوشبو برای خانه و محل کار ما هستند. گل خشک روح روستایی را در فضای داخلی خانه ما می دمد. مثلاً به عنوان یک دسته گل داخل گلدان قدیمی، زیر یک زنگ، به عنوان یک حلقه گل روی در و …

دکوراسیون گل خشک شده به عنوان یک جایگزین عالی برای ایده های دکوراسیون امروزی ظاهر شدند. چه به عنوان دسته گل استفاده شود، چه روی در آویزان شود و چه به سادگی در پنجره نگهداری شوند، به یکی از زیباترین اشیایی تبدیل شده‌اند که الهام بخش ما برای افزودن ظرافت و زیبایی به فضای زندگی خود هستند.

در انتخاب گلدان هیچ چیز را به شانس واگذار نکنید: اگر یک ظرف قدیمی، یک گلدان شفاف به سبک بطری یا یک بطری شیشه‌ای دارید، دیگر وقت آن شده است که آنها را از کمد خود بیرون بیاورید.

دکوراسیون با گل خشک

ترند دکوراسیون با گل خشک

دلایل ترند شدن گل خشک در دکوراسیون می‌توان گفت که استفاده از گل های خشک یک رویکرد فوق العاده متفاوت به دکوراسیون داخلی آورده اند…

چرا که این گل ها و همچنین گل آرایی با این دسته از گل ها ماندگاری بالایی دارند و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارند. همچنین خشک کردن گل و برگ می تواند یک سرگرمی آرامش بخش باشد که به تجربه و تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

استفاده از گل خشک شده در دکوراسیون خانه و یا محل کار در مقایسه با بسیاری از اشیاء تزئینی بسیار مقرون به صرفه تر هستند. اگرچه این نوع دکوراسیون را می‌توان قدیمی دانست، اما امروزه دوباره به یکی از ترندهای عالی دکوراسیون شده‌اند، نکات ساده‌ای برای تزئین خانه‌تان با این نوع گل‌ها وجود دارد.

از گل‌های قاب‌شده دربوم نقاشی یا باکس دیواری گرفته تا باغ‌های عمودی. دکوراسیون با گل خشک نه تنها جلوه‌ای بدیع به خانه شما می‌دهد، بلکه راهی برای عمر طولانی‌تر به آن دسته از گل‌های طبیعی می دهد که به هر عنوانی قصد قاب کردن خاطره آن گل را در گوشه ای از محل زندگی خود دارید.

با استفاده از روش‌های زیر میتوانید به وسیله‌ گل‌های خشک دکوراسیون شیک و منحصر به فرد به خانه‌ی خود ببخشید:

دکوراسیون با گل خشک

گلدان‌ها

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تزیین گل خشک این است که آن‌ها را در گلدان‌ها قرار دهید، زیرا دکوراسیون با گل خشک روی میزها و قفسه‌ها بسیار زیبا به نظر می‌رسند و به آن‌ها یک حس بسیار طبیعی از فصل پاییز می‌دهد. همینطور که پیشتر نیز اشاره شد اینکار را می‌توانید به وسیله‌ی گیاهان ویا بطری‌های شیشه‌ای، بطری کریستال یا حتی ظروف سرامیکی و سفالی انجام داد.

دکوراسیون با گل خشک با استفاده از گل های قاب شده

یکی دیگر از روش‌های عالی دکوراسیون با گل خشک ، گل‌ها و گیاهان خشک قاب‌بندی‌شده هستند، قاب بندی روش خوبی برای حفظ عناصر طبیعی برای جلوگیری از خراب شدن یا از دست دادن شکل آن‌ها است. این دکوراسیون ظاهری مدرن و شیک به خانه شما می بخشد.

دکوراسیون با گل خشک

قاب های طراحی شده سفارشی

قاب هایی که با گل خشک می سازید خاطرات فراموش نشدنی شما را تزئین می کند. با این گل ها که می توانید عکس های مورد علاقه خود را قاب کنید، دکوراسیون منزل شما زیباتر از آنچه فکر می کنید می شود.

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *