آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
اشتباهات رایج نورپردازی منزل

اشتباهات رایج نورپردازی منزل

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، بسیاری از ما ایرانی ها فکر میکنیم که طراحی داخلی منزل فقط انتخاب مبلمان شیک و مناسب، کاغذ دیواری زیبا، پرده مجلل و چیدمان وسایل است اما یکی از بخش های ضروری که اکثرا آن را فراموش میکنیم، نورپردازی حرفه ای و مدرن فضاهای مختلف خانه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید طراحی نورپردازی رشته ای تخصصی است پس با استفاده از چند نور رنگی و چراغ های تزیینی فکر نکنید به نورپردازی مدرن و ایده آلی رسیده اید. پرهیز از اشتباهات رایج نورپردازی منزل از لزومات نور پردازی است که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

برگزیدن وسایل روشنایی، مشخص کردن محل مناسب نصب آنها و نوع رنگ و شدت آنها از جمله چیزهایی است است که باید کاملا هوشمندانه و دقیق انجام شود.

نورپردازی منزل

نورپردازی منزل باید اصولی و کاملا حرفه ای انجام شود تا نمایی فوق العاده به منزل ببخشد، در این بخش از مقالات بازرگانی آذرتاش قصد داریم شما را با اشتباهات رایج نورپردازی منزل آشنا کنیم تا از مرتکب شدن آن ها جلوگیری کنید.

یکی از بدترین اشتباهاتی که اکثرمان مرتکب می شویم این است که از چراغ های استوانه ای به خاطر ارزان قیمت بودن شان در همه بخش های خانه استفاده میکنیم. این لامپ های استوانه ای نمیتوانند تمام نور تابیده شده را را از لامپ عبور دهند به همین خاطر با استفاده از این لامپ های استوانه ای دیوارها چمدان روشن نخواهند شد.

اشتباهات رایج نورپردازی منزل

اشتباهات نورپردازی

اشتباهات نورپردازی در دکوراسیون داخلی

  • اینکه از لامپ های هالوژن زیاد در داخل سقف استفاده کنید اشتباه است زیاده روی در استفاده از لامپ های هالوژن برای داخل سقف اصلا نمای جالبی ندارد بلکه باعث میشود سقف شکل پنیر سوئیسی شود.
  • لامپ های سقفی پرنور را فراموش کنید زیرا اصلا چراغ های پرنور برای بالای سر مناسب نیستند به جای آن ها بهتر است از لامپ هایی با نور ملایم برای قسمت های مختلف خانه استفاده کنید.

اشتباهات رایج نورپردازی منزل

نورپردازی مخفی

اشتباهات نورپردازی سقف

  • فقط به یک منبع نور اکتفا کردن اشتباه است، باید از ترکیب لامپ های هالوژن، استوانه ای، چراغ های رومیزی و … در فضای منزل بهره مند شوید تا به یک نورپردازی ایده آلی برسید.
  • فقط دیوارهای نشیمن و پذیرایی نیستند که نیاز به نورپردازی دارند بلکه داخل کمد، کابینت ها و… نیز نیازمند نورپردازی هستند.

اشتباهات رایج نورپردازی منزل

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *