آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
تاثیر میز تلویزیون در دکوراسیون

تاثیر میز تلویزیون در دکوراسیون پذیرایی

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، میز تلویزیون یکی از اساسی ترین وسایل منازل ایرانی می باشد و می تواند به دکوراسیون منزل کمک شایانی کند. در این مقاله به تاثیر میز تلویزیون در دکوراسیون پذیرایی پرداختیم. تا انتها همراه ما باشید.

چرا میز تلویزیون بخریم؟

همه ما با توجه به نقش اساسی تلویزیون در خانه های ایرانی، به عنوان نقطه ای که کل اعضای خانواده و مهمان ها را دور هم جمع می کند، خواه ناخواه ساعاتی را با تلویزیون سر می کنیم و لحظاتی هست که همگی به تلویزیون و برنامه هایش خیره می شویم. به همین دلیل و به دلیل جلوه ی خاصی که میز تلویزیون به عنوان مهم ترین فاکتور چیدمان، به اتاق نشیمن می دهد، خرید میز تلویزیون مناسب که متناسب با سایر فاکتورهای دکوراسیون باید آن را انتخاب کنیم، امری ضروری است. در انتخاب مدل میز تلویزیون باید برخی نکات را مد نظر داشته باشید مثل سایز میز، جنس و مدل آن

تاثیر میز تلویزیون در دکوراسیون

جنس های مختلف میز زیر تلویزیون

میز زیر تلویزیون در جنس های مختلف و در رنگ های مختلفی وجود دارد:

  • میز تلویزیون چوبی
  • فلزی
  • شیشه ای
  • ام دی اف

میز های زیر تلویزیون یا به اصطلاح میز تی وی از نظر ظاهری به دو قسمت تقسیم میشوند : میز زیر تلویزیون های پایه دار و رو دیواری.

اگر فضای داخلی منزلتان کوچک است و یا اگر کودک و نوزاد در خانه دارید بهتر است میز تلویزیون دیواری بخرید تا تلویزیون و ضبط و دیگر اجزا سیستم صوتی تصویریتان دور از دسترس کودکتان قرار گیرد و فضای داخلی منزلتان بزرگ تر باشد.

تاثیر میز تلویزیون در دکوراسیون

میز تلویزیون را کجای خانه بگزاریم؟ نحوه چیدمان تلویزیون و میز زیر تلویزیون

میز تلوزیون در بیشتر خانه ها مرکز اصلی است اما نکاتی هست که بهتر است به آنها توجه کنیم؛ میز تلوزیون را باید جایی بگزاریم که چیدمان مبلمان را ‌خراب نکند و همچنین آن را بدون فکر جایی قرار ندهیم چون در چیدمان به مشکل میخوریم؛ بهتر است تلوزیون در وجهی باشد که از نظر بصری خیلی شلوغ نباشد همچنین رو بروی پنجره هم جای مناسبی برایش نیست .البته در شرایطی که مجبوریم آن را‌ روبروی پنجره یا کنارش بگذاریم تا چیدمان مبلمان خراب نشود حتما از پرده استفاده کنید تا انعکاس نور تصویر را خراب نکند.

اگر تلوزیون دیدن در خانه ی شما الویت دارد، مبل ها را روبرویش بچینید تا موقع دیدن مداوم سرتان را ‌نچرخانید اما اگر ترجیح میدهید بیشتر گفتمان داشته باشید مبل ها را مایل بچینید که گفتگو و ارتباطات را‌ القا کند و در الویت قرار بگیرد که در این حالت میز تلوزیون مرکزیت خودش را از دست میدهد و مبل ها مرکز اصلی میشوند؛ خیلی ها تلوزیون را بالای شومینه نصب میکنند که این مکان برای افرادی که زیاد تلوزیون میبینند توصیه نمیشود چرا که ارتفاع قرار گیری تلوزیون باعث خسته شدن چشم وگردنتان میشود. مسئله ی حائز اهمیت بعدی سایز و ابعاد تلوزیون است؛ الان خیلی ها با توجه به وجود تلوزیون های جدید و بزرگ آن را به زور در یک فضای کوچیک قرار میدهند که باعث میشود دکورتان زشت و نامتناسب باشد و ابعادش از نظر استاندارد تناسبی با محیطتان نداشته باشد.

تاثیر میز تلویزیون در دکوراسیون

نکته ی بعد ارتفاع قرار گیری تلوزیون و فاصله ی آن تا مبل است که اگر تناسباتش رعایت نشود به چشم هم آسیب میرساند. اگر میزتان مرتفع است، صفحه ی تلوزیون را ‌به سمت پایین مایل کنید؛ این مورد برای تلوزیون های بالای شومینه هم صدق میکند؛
میز تلوزیون یکی از مواردی است که میتوانید روی طراحیش کار کنید و جذابیتش میتواند در زیبایی خونه تان تاثیر بگذارد پس روی انتخاب میز تلوزیون تان؛ محل قرار گیریش و سایز تلوزیون و میز تلوزیونتان دقت کنید؛ همچنین میتوانید قسمتی از میز تلوزیون را‌ به یک دکور خوشگل تبدیل کنید و مرکزیت تلوزیونتان را بیشتر و جذاب تر کنید. در مدل ها و عکس های زیر سعی شده است در انواع و اقسام میز های زیر تلویزیونی برای شما گردآوری شود. اعم از میز تلویزیون چوبی و فلزی و ام دی اف ، میز زیر تلویزیون سلطنتی و مدرن و اسپرت فانتزی ، مدل میز زیر تلویزیون رو دیواری و پایه دار و …

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *