آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
تاثیر کناف کابینت در آشپزخانه

تاثیر کناف کابینت در آشپزخانه

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، استفاده از کناف اخیراً در آشپزخانه ها باب شده است و کناف ها می توانند در قسمت‌ های مختلف آشپزخانه‌ ها، مثل سقف و کابینت و اپن و غیره استفاده شوند. در همین مدتی که استفاده از کناف ها رواج یافته علاقه‌ مندان به آن روز به روز افزایش پیدا می‌کنند و محبوبیت زیادی در بین خانواده‌ها پیدا کرده است. جالب است بدانید که ایرانی ها نسبت به سایر مردم جهان علاقه مندی بیشتری نسبت به استفاده از کناف پیدا کرده اند. و اما تاثیر کناف کابینت در آشپزخانه چیست؟

همان طور که می دانید آشپزخانه یکی از قسمت های مهم در هر خانه است که زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه می تواند در زیبایی کل خانه تاثیرگذار باشد، خصوصاً آشپزخانه های امروزی که بیشتر اپن هستند و از سایر قسمت های خانه به داخل آشپزخانه دید دارید و اگر بتوانید طراحی آشپزخانه را به بهترین نحو انجام دهید گام بزرگی در راستای زیباتر شدن خانه برداشته اید.

رابیتس کاری سقف آشپزخانه

در هر خانه‌ای یکی از زیباترین فاکتورهایی که می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی تاثیرگذار باشد سقف خانه ها هست و اگر شما بتوانید سقف خانه را به نحو زیبایی تزئین کنید در این زیبایی سهم زیادی خواهید داشت.

استفاده از کناف یا رابیتس یکی از کارهایی است که جدیداً در سقف خانه ها و قسمت های مختلف انجام می شود و باعث زیباتر شدن فضای خانه می شود. شما با استفاده از کناف ها یا رابیتس می توانید سقف خانه خود را زیباتر کنید و در خانه هایی که اخیراً ساخته می شوند، سعی می شود که از کناف برای سقف خانه و آشپزخانه استفاده شود تا جذابیت بیشتری به فضا ببخشند.

البته در نظر داشته باشید که استفاده از کناف باید مطابق با سبک دکوراسیون منزل شما باشد و اگر سبک خانه شما به گونه ای است که می تواند دارای کناف باشد از آن ها استفاده کنید و در غیر این صورت فقط هزینه و انرژی بیشتری از شما گرفته می شود.

تاثیر کناف کابینت در آشپزخانه

طراحی سقف آشپزخانه

به طور مثال اگر سبک دکوراسیون خانه شما از نوع سبک مدرن است و آشپزخانه مدرن دارید بهتر است خیلی از کناف ها استفاده نکنید، زیرا اصلی ترین ویژگی سبک مدرن سادگی و خلوت بودن و بی آلایشی فضا است و اگر با استفاده از کناف ها تجمل را در فضا به وجود بیاورید باعث تناقض بین سبک و طرح شوید. البته می توانید از سبک تلفیقی در خانه خود استفاده کنید که آن هم قوانین و مقررات خاص خودش را دارد.

اگر فضای آشپزخانه شما خیلی کوچک است بهتر است زیاد از طرح های شلوغ و برجسته استفاده نکنید چون باعث نامرتب به نظر رسیدن فضا و شلوغ شدن آن می شود. بهتر است در فضاهای کوچک از سبک مدرن و ساده استفاده کنید.

سقف کاذب آشپزخانه

می‌توان گفت سقف کناف یکی از سقف های کاذبی است که طراحان داخلی ساختمان با توجه به سلیقه ی افراد خانه آن را برایشان طراحی می کنند و شما می توانید در قسمت های مختلف آشپزخانه، سالن پذیرایی یا اتاق خواب از کناف استفاده کنید.

تاثیر کناف کابینت در آشپزخانه

مدل کناف سقف آشپزخانه

استفاده از کناف سقف و همچنین آرک آشپزخانه اپن کناف از ایده‌های کاربردی در زمینه استفاده از کناف در دکوراسیون آشپزخانه ها می باشد که بعضی از افراد تمایل دارند در آشپزخانه خانه از این دکوراسیون استفاده شده باشد.

استفاده از کناف در سقف آشپزخانه یکی از پرطرفدارترین نوع تزئینات سقف آشپزخانه های ایرانی است که اخیراً در بین خانواده‌ها رواج یافته و با دکوراسیون های کلاسیک یا مدرن می‌تواند مطابقت داشته باشد و شما باید نوع کناف را مطابق با سبک خانه خود انتخاب کنید.

انتخاب طرح کناف سقف آشپزخانه می‌تواند مورد بسیار مهمی می‌باشد که باعث زیباتر شدن فضا می شود. اگر سقف کناف به خوبی انتخاب شود می تواند سقف آشپزخانه شما را زیبا تر کند و بهتر است طرح و رنگ کناف با توجه به دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما انتخاب شده باشد.

تاثیر کناف کابینت در آشپزخانه

سقف آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما دارای دکوراسیون مدرن است، سقف های کناف که خط صاف و گوشه دارند، مثل مستطیل یا مربع، انتخاب بهتری هستند. در کنار این کناف می ‌توانید نورپردازی سقف ها را با استفاده از چراغ های ال ای دی که به صورت توکار هستند انجام دهید. از این مدل سقف های کناف مدرن در مرکز و گوشه های سقف آشپزخانه استفاده کنید و اگر دکوراسیون کلاسیک دارید می‌توانید از کناف سقف گرد و دایره ای استفاده کنید و در نورپردازی های آن ها از لوستر های کریستالی با طراحی کلاسیک استفاده کنید تا تناسب در فضا ایجاد شود.

چنانچه آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از رنگ های روشن در کنار هم استفاده کنید تا فضا دلبازتر به نظر برسد و اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است و متراژ بالایی دارد می توانید از رنگ های تیره هم برای کناف آشپزخانه استفاده کنید.

استفاده از کناف ها برای آرک اپن آشپزخانه باید با طراحی نور و با استفاده از نور پردازی های ایده‌آل انجام شود تا همخوانی بین دکوراسیون آشپزخانه و تزیین اپن برقرار شود.

کناف کابینت

از این کناف ها گاها در بالای کابینت ها هم استفاده می کنند تا با نورپردازی داخل آن ها فضا را خاص تر جلوه دهند. بهتر است حتی برای بالای کابینت ها طرح کناف و رنگ آن ها و نور داخلشان را طوری انتخاب کنید که با سبک کابینت آشپزخانه در تناسب باشد.

تاثیر کناف کابینت در آشپزخانه

سقف آشپزخانه پلکسی

انواع سقف های جدیدی که امروزه در خانه ها مشاهده می شود سقف پلکسی است که پلکسی یا همان پلکسی گلاس موادی هستند که ظاهر شفافی دارند و در آن ها از نوعی پلاستیک استفاده شده که شباهت زیادی به شیشه دارند و بیشتر برای تبلیغات و تابلوهای پلکسی از آن استفاده می‌شود که این روزها در سقف آشپزخانه ها هم از صفحه پلکسی استفاده می شود.

در بین طراحی های مختلفی که می تواند برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه انجام شود، استفاده از سقف پلکسی قیمت مناسب تری نسبت به سایر موارد دارد و حتی قیمت آن نسبت به کناف آشپزخانه هم پایین‌ تر است و شما می توانید با یک هزینه مقرون به صرفه از سقف پلکسی برای جذابیت بیشتر فضای آشپزخانه خود استفاده کنید.

این سقف ها علاوه بر این که زیبایی بی نظیری دارند به راحتی نصب می شوند و شما می توانید با استفاده از ویژگی هایی که دارند نورپردازی اتاق را تنظیم کنید.

پلکسی سقف آشپزخانه با تنظیم نور پردازی خوبی که دارد می‌تواند باعث ایجاد فضایی بسیار روشن و دلباز در آشپزخانه شما شود و انعکاس نور از آشپزخانه و قسمت جزیره می تواند این زیبایی را دو چندان کند. سقف های پلکسی علاوه بر زیبایی و قیمت مناسبی که دارند در برابر تغییرات دمای محیط و باران و تگرگ مقاومت زیادی دارند و مقاومت آن ها نسبت به شیشه های معمولی بیشتر است و رطوبت کمتری جذب می کند و در برابر شوک های حرارتی از شیشه مقاوم تر عمل می‌کنند و خیلی دیرتر شکسته می شوند و حتی اگر شکسته شوند تکه های آن ها تیز و برنده نیست و مشکلی برای اعضای خانه ایجاد نمی‌کند. نکته ی مهم دیگر در مورد این سقف این است که شما می توانید طرحی که به دلخواهتان باشد روی آنها حک کنید و می توانید طرح سقف پلکسی را خودتان سفارش دهید.

تاثیر کناف کابینت در آشپزخانه

مدل گچبری سقف آشپزخانه

گچبری های سقف آشپزخانه ها انواع مختلفی دارند، که از جمله ی آن ها می توان به مدل های گچبری آرک، گچ بری سقف، گچبری دور لوستر، راویز کاری، رابیتس کاری، نورپردازی مخفی، نورپردازی سقف و انواع گچکاری های مدرن اشاره کرد. انتخاب هر کدام از انواع این گچکاری ها با توجه به فضای منزل شما انجام می شود و در وهله ی اول باید خانه ی شما پتانسیل پیاده سازی نوع گچ بری انتخابی شما را داشته باشد و سپس باید توان پرداخت هزینه ی آن را داشته باشید تا برای شما ایجاد شود.

در انواع مختلف گچ بری ها یا نور پردازی می تواند مخفی باشد یا آشکار و این فضا و سبک خانه و سلیقه ی شما است که نوع آن را تعیین می کند.

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *