آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، اخیرا طراحی دکوراسیون داخلی منازل مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار گرفته است و تقریبا بیشتر خانواده ها تمایل دارند که در مورد این قوانین آگاهی پیدا کنند تا هزینه‌ای که صرف خرید وسایل منزل می کنند هدفمند تر انجام شود و نتیجه بهتری داشته باشد. این قضیه تا جایی پیش رفته است که حتی خانواده هایی که تا چند سال پیش همه توجه شان تنها به طراحی دکوراسیون نشیمن منازل بود به قسمت‌های دیگر منزل هم توجه می کنند و برایشان اهمیت پیدا کرده که همه قسمت های خانه دکوراسیون مناسبی داشته باشد. در این مقاله به دکوراسیون سرویس بهداشتی می پردازیم.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام اخیراً اهمیت ویژه‌ای در خانه ها پیدا کرده است و بیشتر اعضای خانواده تمایل دارند که این قسمت از خانه هم مورد توجه قرار گیرد و چیدمان خوبی داشته باشد تا از وقتی که برای بهداشت خود صرف می کنند نهایت استفاده را ببرند و برایشان لذت بخش باشد.

جالب است بدانید که طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام چیزی نیست که هزینه خیلی زیادی برای شما داشته باشد یا خیلی وقت شما را بگیرد و شما با چند کار ساده و خرید یک سری وسایل خاص می توانید دکوراسیون زیبایی در حمام خود داشته باشید و این فضا را زیباتر از قبل کنید.

 

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام

در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام باید چند نکته مورد توجه قرار گیرد که یکی از آنها این است که بهتر است فضای سرویس بهداشتی شما همیشه تمیز و مرتب باشد و نهایت بهداشت در این قسمت رعایت شود و وسایلی که در این قسمت قرار دارد به نحوی چیده شود که زیبایی ظاهری آن کاملا حفظ شود و علاوه بر آن سیستم تهویه ای که برای هوا در قسمت حمام و سرویس بهداشتی شما قرار دارد اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

هر چقدر هم که زیبایی ظاهری سرویس بهداشتی شما تکمیل باشد اگر بوی نامطبوعی در این قسمت وجود داشته باشد و شما آن را برطرف نکنید دیگر زیبایی که برای آن هزینه کرده اید و وقت گذاشته اید به چشم نمی آید. پس بهتر است فضای حمام و سرویس بهداشتی شما هوای مطبوعی داشته باشد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

سعی کنید در سرویس بهداشتی و حمام خود یک قسمتی را برای قرار دادن وسایل شخصی افراد بگذارید و همچنین دمپایی مخصوص حمام را از دمپایی سرویس بهداشتی و قسمت بیرون از حمام جدا کنید و سعی کنید همیشه برای شست و شوی حمام و سرویس بهداشتی از محلول های شوینده قوی استفاده کنید.

در انتخاب کاشی و سرامیک هایی که در قسمت سرویس بهداشتی و حمام به کار می‌رود دقت زیادی داشته باشید زیرا تمام این موارد در زیبایی و نظافت سرویس بهداشتی شما تاثیر گذار خواهد بود.

خوب است بدانید که تزئیناتی هم که در قسمت دکوراسیون داخلی حمام استفاده می کنید تاثیر زیادی در زیبایی این قسمت دارد و شما میتوانید از جای حوله هایی که در بازار قرار دارد و به صورت تزیینی هستند و یا سبد هایی که برای قرار دادن حوله و وسایل حمام در بازار وجود دارند استفاده کنید تا هم وسایل شما پارتیشن بندی شده و منظم باشد و هم فضای حمام و سرویس بهداشتی شما زیباتر به نظر برسد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

وسایلی که سرویس بهداشتی شما را زیبا تر می کند

شما می توانید با صرف هزینه های خیلی کم و قرار دادن یک سری وسیله های ساده در سرویس بهداشتی خود زیبایی آن را چند برابر کنید. به طور مثال شما می‌توانید از آیینه ‌هایی با قاب های زیبا در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. زیرا همانطور که میدانید قرار دادن آینه در سرویس بهداشتی یک وسیله واجب است و باید این وسیله طوری انتخاب کنید که به فضای سرویس بهداشتی شما زیبایی ببخشد و چون انعکاس نور توسط آینه انجام می شود سرویس بهداشتی شما بزرگ تر و روشن تر دیده می شود.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

قفسه های دیواری در سرویس بهداشتی

بهتر است جایگاه مخصوصی در سرویس بهداشتی داشته باشید و به وسایلی که داخل آن وجود دارد نظم دهید و باعث زیباتر شدن آن شوید. قفسه های دیواری که امروزه انواع مختلف و متنوع آن در بازار وجود دارد را می توانید با صرف هزینه محدود خریداری کنید و در حمام خود قرار دهید و این نظم را برقرار کنید.

کاشی و سرامیک در سرویس بهداشتی

کاشی و سرامیک های جذابی که در بازار وجود دارد می تواند سرویس بهداشتی شما را به جای زیباتری تبدیل کند و جذابیت چشمگیری را در این قسمت به وجود بیاورد. لازم نیست همه ی دیوار را کاشی کاری کنید و می توانید فقط یک قسمت محدودی که پشت سینک قرار دارد را کاشی کاری کنید و این زیبایی را برای سرویس بهداشتی خود رقم بزنید.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

برای اینکه سرویس بهداشتی و حمام خود را بازسازی کنید باید در وهله اول با تشخیص کارشناس، شیر آلات و تاسیسات عوض شود. معمولاً این کار هزینه بر خواهد بود. البته اگر تیمی که کار بازسازی سرویس بهداشتی و حمام شما را انجام می‌ دهند حرفه‌ای باشند، به خوبی می توانند با حداقل هزینه و جابجایی یکسری وسایل بهترین بازسازی را در سرویس بهداشتی و حمام شما ایجاد کنند.

گاهی با هزینه‌های اندک می توانید تغییرات چشمگیری در فضای سرویس بهداشتی و حمام ایجاد کنید؛ به طور مثال اگر داخل حمام یک وان قدیمی دارید و بودجه کافی برای تعویض آن ندارید، می توانید با صرف هزینه ای کم، ظاهر آن را صیقل دهید و به یک وان جدید تر و زیبا تر تبدیل کنید.

 

فراموش نکنید که برای بازسازی و نوسازی سرویس بهداشتی و حمام مهم ترین قسمت طبقه بندی دیوار و کف این قسمت و همچنین تعمیر تاسیسات و لوله کشی ها می باشد.

شما می توانید با تعویض کاشی ها و تغییر نقاشی دیوارها و بازسازی در سیستم تهویه و جابجایی قفسه ها و کاسه توالت این بازسازی و نوسازی را انجام دهید.

برای زیباتر شدن هر چه بیشتر این فضا می توانید از وسایل دکوری مثل گلدان یا پهن کردن یک قالیچه و یا آویختن حوله های زیبا استفاده کنید.

هرچه فضای سرویس بهداشتی و حمام خلوت‌ تر، تمیز تر و ساده تر باشد زیبایی بیشتری خواهد داشت.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *