آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
کاهش هزینه و صرفه جویی در گاز

کاهش هزینه و صرفه جویی در گاز خانگی و پکیج

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، در هوای سرد یا فصل زمستان طبیعتا مصرف گاز منازل افزایش پیدا می کند، البته راهکارهای مناسبی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در گاز پکیج و بخاری وجود دارد. در این مقاله ترفند هایی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در گاز ارائه دادیم. تا انتها همراه ما باشید.

چند ترفند ساده برای صرفه جویی در مصرف گاز

هنگامی که هوا سرد می شود، کاملاً طبیعی است که مصرف گاز افزایش پیدا می کند. از طرفی هم نمی توان از لوازم گرمایی استفاده نکرد. گاهی اوقات با وجود مصرف بالای گاز، شاید باز هم احساس گرما نداشته باشید. خوشبختانه می توانید راهکارهایی را در پیش بگیرید تا مجبور به پرداخت هزینه سنگین برای قبض گاز نشوید اما به نظر شما چه راهکارهایی وجود دارد که بتوانید در مصرف گاز صرفه جویی کنید؟ این قسمت از سبک زندگی را تا انتها مطالعه کنید تا با این ترفند ها آشنا شوید.

رادیاتور و شوفاژ را چک کنید

اگر مبلمان و لوازم خانه جلوی رادیاتور را بسته اند، یعنی شما مانع گرم شدن خانه می شوید. پس سعی کنید فضای مقابل رادیاتور را آزاد کنید تا خانه سریع تر گرم شود.

از قالیچه استفاده کنید

فرش و قالیچه ها نه تنها خانه شما را زیباتر می کنند، بلکه باعث حفظ گرما در کف منزل می شوند که روی گرم شدن هوای کلی خانه بسیار موثر است پس اگر فضای قابل توجهی از خانه ی شما سرامیکی است که رویش را چیزی نپوشانده، با قالیچه آن را بپوشانید.

کاهش هزینه و صرفه جویی در گاز

از فویل استفاده کنید

اگر رادیاتور منزل شما به دیوار چسبیده است، حتماً از یک فویل آلومینیومی در پشت رادیاتور استفاده کنید تا گرما را هدر ندهد و دوباره آن را به محیط خانه برگرداند.

خروجی های شومینه را چک کنید

ممکن است به دلیل نشتی شومینه، 20 درصد اتلاف گرما وجود داشته باشد. پس تمام دریچه ها و خروجی های شومینه را بررسی کنید تا مطمئن شوید از حداکثر گرمای آن استفاده می کنید.

کاهش هزینه و صرفه جویی در گاز

نور آفتاب را وارد منزل کنید

در طول روز های آفتابی حتماً پرده ها را کنار بزنید تا گرمای آفتاب به داخل منزل بیاید. گرمای آفتاب در سردترین روز ها هم به گرم شدن شما کمک می کند.

کاهش هزینه و صرفه جویی در گاز

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *