آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
انواع مدل پرده آشپزخانه

انواع مدل پرده آشپزخانه «از ساده تا مدرن»

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، انواع مدل پرده آشپزخانه از ساده تا مدرن مدل پرده آشپزخانه نقش تعیین کننده‌ای در دکوراسیون آشپزخانه شما دارد. آشپزخانه محلی است که خانم‌های خانه‌دار زمان زیادی را در آن می گذرانند و خوب است آن را با یک مدل پرده آشپزخانه تزئین کنید تا روحیه‌بخش مادران و تمام اعضای خانواده باشد. اگر به دنبال آشنایی با انواع مدل پرده آشپزخانه مانند پرده فانتزی آشپزخانه هستید، آذرتاش می‌توانید به شما کمک کند که با بهترین و جدیدترین مدل پرده آشپزخانه آشنا شوید.

انواع مدل پرده آشپزخانه

در گذشته پرده ها تنها برای پوشاندن پنجره‌ها نصب می‌شد، اما در عصر کنونی نصب‌ پرده‌ها خصوصا در آشپزخانه به جهت زیبایی و دکوراسیون و حتی فنگ‌شویی انجام می‌شود. طراحی‌های جذاب پرده‌های جدید می‌تواند روحی تازه به آشپزخانه بدهد و با هماهمنگ کردن اکسسوری‌های مختلف با آن به جذابیت بیشتر آشپزخانه بیفزاید. اقسام طرح‌های مختلف و انواع مدل پرده آشپزخانه وجود دارد که می‌توانید با سبک‌های مختلف آن را ست و هماهنگ کنید. مقاله زیر می‌تواند به ایده‌دهی برای نصب مدل پرده آشپزخانه جدید به شما کمک کند.

انواع مدل پرده آشپزخانه

مدل پرده گل گلی

پرده‌های گل گلی می‌توانند حس زیبایی به آشپزخانه شما ببخشند و برای تحقق سبک دکوراسیون مینیمالیستی نیز در دکوراسیون آشپزخانه شما استفاده شوند. این مدل پرده بیشتر با نقوش شاد و طرح‌های گل، خطوط و یا تم شطرنجی شناخته می‌شود. مجموعه‌ پرده‌هایی از این سبک با دستمال‌های آشپزخانه، پارچه صندلی و روکش‌ها می‌توانند ست و هماهنگ شوند. این کار موجب ایجاد هارمونی و ظاهری هماهنگ با اکسسوری‌های آشپزخانه می‌شود. این مجموعه پرده‌ها در طراحی مینیمالیستی آشپزخانه و مطابق با طراحی داخلی آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع مدل پرده آشپزخانه

مدل پرده بامبو

ایده جذاب بعدی در انواع مدل پرده آشپزخانه چه می‌تواند باشد؟ آیا پرده‌های بامبو را امتحان کرده‌اید؟ مدل بامبو یکی از مدل‌هایی است که می‌توانید برای تزیین پنجره آشپزخانه خود از آن بهره بگیرید. از پرده‌های بامبو با توجه به دکوراسیون خود در سبک مینیمالیستی یا مدرن استفاده کنید. مدل پرده بامبو را می‌توانید روی پنجره به شکل‌های مختلفی تنظیم کنید که از بالا به پایین جمع شود یا برعکس. پرده‌های بامبو با طناب خاصی باز و بسته می‌شوند که ظاهری منحصر به فرد به آشپزخانه شما می‌دهد.

انواع مدل پرده آشپزخانه

با استفاده از این پرده به راحتی نور به آشپزخانه شما می رسد و حتی در هنگام بسته بودن نیز نور دارید. شما می‌توانید این مدل پرده آشپزخانه را با مبلمان چوبی و یا ناهارخوری بامبوی خود هماهنگ کنید تا ظاهر آن شکیل‌تر نشان داده شود. انتخاب پرده بامبو از آن جهت انتخاب خوبی است که یک پرده بادوام است.

مدل پرده کافه‌ای، مدل پرده فانتزی آشپزخانه

اگر از مدل‌های نصب شده پرده که بالای پنجره نصب می‌شوند خوشتان نمی‌آید، می‌توانید سراغ مدل‌های دیگری بروید. برای مثال مدل پرده کافه را انتخاب کنید که معمولا به عنوان پرده فانتزی آشپزخانه به شکل پرده کافه‌ها به کار می‌رود. از این مدل معمولا برای تزئین پنجره آشپزخانه استفاده می‌شود و با قلاب و چرخ نصب می‌شود.

طراحی‌های مختلفی از این پرده وجود دارد و شما می‌توانید طرح و جنس آن را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. برای مثال پرده‌ای با زمینه سفید و گل‌های قرمز می‌تواند با دکوری‌های روی میز آشپزخانه یا گلدان‌هایی به رنگ قرمز هماهنگ شود و ترکیبی شگفت انگیز خلق کند.

انواع مدل پرده آشپزخانه

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *