آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
انواع پروفیل درب و پنجره دو جداره UPVC

انواع پروفیل درب و پنجره دو جداره UPVC

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، دو سوال از مهم ترین سوال هایی است که خریداران این نوع پنجره ها همیشه از ما می پرسند : کدام پنجره دوجداره بهتر است؟ یا بهترین مارک پنجره دوجداره UPVC ؟

در ابتدا توضیح کوتاهی درباره پروفیل UPVC می دهیم ، پروفیل ها از مهم ترین اجزاء در ساختمان سازی هستند و اصولا از آن ها در ساخت در و پنچره استفاده می شود.

یکی از متداول ترین انواع پروفیل ها، نوع UPVC (Unplasticised Poly Vinyl Chloride) است که در ساخت این نوع پنجره ها کاربرد دارد. از آن جایی که ۳۳ درصد از انرژی از طریق درب و پنجره اتلاف می شود، این پروفیل ها برای صرفه جویی در انرژی محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. این محصول از ترکیب نفت خام، وینیل و کلرید اسید تهیه می شود. در برابر رطوبت و سرما عایق بسیار مناسبی است و در درجه های کیفی عالی، خوب و متوسط ارائه می شود.

انواع پروفیل UPVC

رندهای مختلفی از پروفیل پنجره دوجداره در بازار موجود می باشد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و دارای قیمت های مختلفی می باشند یکی از فاکتورهای موثر در قیمت پنجره دوجداره UPVC همین برند پروفیل یو پی وی سی می باشد.

البته باید این نکته را در نظر داشت که نوع برند پروفیل تنها یکی از فاکتورها تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره است که متاسفانه در بازار ایران ، فروشندگان و تولیدکنندگان پنجره دوجداره صرفا قیمت خود را بر اساس برند پروفیل به خریدار اعلام می کنند و این مورد هیچ تضمینی برای کیفیت نهایی پنجره دو جداره ساخته شده نیست و عوامل دیگر هم موثر است که خریدار می بایست به مجموع این تمامی عوامل توجه فرماید .

در صورتی که این مقاله شما را در انتخاب بهترین پروفیل UPVC کمک نکرده میتوانید با مجموعه آذرتاش تماس بگیرید تا در این رابطه مشاوره شوید و همچنین از قیمت ها اطلاع پیدا کنید و انواع پروفیل ها را باهم مقایسه و برای خرید پنجره با بهترین برند اقدام کنید.

ما برای شما تمامی مارک های مختلف تولید کننده پروفیل UPVC را معرفی نمودیم تا حق انتخاب را به شما دهیم و خودتان بهترین را انتخاب نمایید.

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *