آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
حمام های شیشه ای و نکات مهم آن

حمام های شیشه ای و نکات مهم آن

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، امروزه حمام و سرویس بهداشتی به سرعت در حال باز کردن یک جایگاه شیک برای خود در فضای داخلی منزل می باشند و طراحان داخلی سعی دارند که فضای این بخش های منزل را به صورت کاربردی و در عین حال شیک طراحی نمایند. در ادامه تصاویری از انواع مدل های حمام شیشه ای و توضیحاتی از حمام های شیشه ای و نکات مهم آن را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی دکوراسیون حمام شیشه ای

در زمان های گذشته حمام ها به صورت یک محوطه تاریک و با حداقل فضا ساخته می شدند ولی در دنیای مدرن و امروزی ذهنیت ها در مورد طراحی دکوراسیون حمام به طور قابل توجهی تغییر پیدا کرده و با توجه به اینکه امروزه افراد از حمام رفتن لذت زیادی می برند و ممکن است در فصول گرم سال هر فردی روزانه به چند مرتبه حمام کردن نیاز پیدا کند از این رو بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون حمام های کلاسیک و شیشه ای و مدرن توجه و حساسیت لازم را داشته باشید.

حمام های شیشه ای و نکات مهم آن

دیزاین داخلی حمام شیشه ای

به جرات می توان گفت که طراحی حمام به صورت شیشه ای به سرعت در حال گسترش می باشد و اگر شما تمایل دارید زیبایی و طراوات را به دکوراسیون داخلی حمام منزل تان ببخشید بهتر است درب حمام را به کمک شیشه های مقاوم طراحی نمایید.

از حمام شیشه ای می توانید در منازل با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده نمایید همچنین این نوع حمام ها در متراژهای بزرگ و کوچک ساخته می شوند و در برخی از منازل نیز حمام مستر به صورت شیشه ای طراحی می شود.

شیشه نشکن و فریم و یراق آلات و درگیرزها از اجزای اصلی حمام شیشه ای محسوب می شوند که شیشه نشکن اغلب از جنس سکوریت می باشد و یراق آلات نیز شامل لولا و دستگیره ها و چرخ و … می شوند.

حمام های شیشه ای و نکات مهم آن

برای دیزاین این گونه حمام ها کابین دوش از جنس شیشه انتخاب می شوند که این کابین ها به صورت لولایی یا ریلی طراحی می شوند همچنین کابین دوش در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر صاف و مربع و مستطیل و ربع دایره و نیم گرد طراحی می شود. رنگ یراق آلاتی که در این سبک حمام ها مورد استفاده قرار می گیرند سفید و نقره ای مات و نقره ای براق و زیتونی براق یا طلایی براق می باشند.

نورپردازی این مدل حمام ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید به کمک لامپ های سقفی و چراغ دیواری و … نورپردازی مناسبی را در فضای حمام ایجاد نمایید همچنین برای نورپردازی این مدل حمام ها می توانید از انواع نورپردازی سفید یا زرد رنگ استفاده کنید.

در فضای برخی از حمام های شیشه ای از وان حمام کوچک یا بزرگ استفاده می شود که انتخاب ابعاد وان حمام به اندازه فضا بستگی دارد.

در این مطلب با ایده هایی برای طراحی دکوراسیون حمام شیشه ای آشنا شدید که امیدواریم این دیزاین های داخلی با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فضایی بی نظیر را در حمام منزل خود ایجاد نمایید.

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *