آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
دکوراسیون خانه با ساعت ایستاده

دکوراسیون خانه با ساعت ایستاده

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، ساعت ایستاده یکی از وسایل قدیمی و زیبای خانه هاست و در دکوراسیون خانه تاثیر مثبتی دارد. دکوراسیون خانه با ساعت ایستاده کلاسیک یا مدرن به سبک دکوراسیون منزل شما بستگی دارد که در این مقاله به ان پرداختیم.

ساعت ایستاده بطور کلی به دو دسته ساعت ایستاده مدرن و ساعت ایستاده کلاسیک تقسیم می شوند. انواع مدل های ساعت ایستاده مدرن با توجه به سبک طراحی جدید، فانتزی و امروزی تر خود چه در بدنه ساعت و چه در صفحه و نوع پاندول و آویز های آن مناسب دکوراسیون های امروزی می باشند . درمقابل ساعت های ایستاده کلاسیک با توجه طراحی بدنه، صفحه مناسب دکوراسیون هایی با سبک قدیمی و کلاسیک می باشند.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده این مدل ساعت ها با استفاده از خلاقیت تیم های سازنده خود انواع مدل های ساعت ایستاده جدید را در ابعاد مختلف و با طراحی زیبا و منحصربفرد که یکی از مهم ترین عوامل انتخاب افرادی است که قصد خرید ساعت ایستاده را دارند، تولید می کنند. قیمت ساعت ایستاده نیز براساس سبک طراحی، جنس بدنه و سایر موارد متفاوت می باشد. اما لازم به ذکر است که این قیمت گذاری به نحوی است که اکثر قشر های مردم توانایی انتخاب و خرید این مدل ساعت ها را داشته باشند.

دکوراسیون خانه با ساعت ایستاده

ساعت ایستاده می تواند به عنوان یک وسیله بسیار مهم در منزل شما یا محل کار و سایر مکان‌ها باشد. این نوع ساعت ها در سبک های مختلفی عرضه می شوند که هر کدام جذابیت منحصر به فرد خود را دارند و همچنین در وب سایت میعاد تایم و همین قسمت هم ساعت های بسیار زیبا و متنوعی برای شما موجود شده است که علاوه بر زیبایی کارایی بسیار عالی هم دارد. بسیاری از مردم ساعت های دیواری را به دلیل سادگی و فضا کمتر ترجیح می‌دهند. ولی نمی‌توان از زیبایی این ساعت‌ها غافل ماند و هر منزلی ساعت های دیواری زیبایی بر روی دیوارش نصب است ولی ساعت های ایستاده می‌تواند به خاص بودن دکوراسیون شما اضافه کند.

دکوراسیون خانه با ساعت ایستاده

محل مناسب برای قراردادن ساعت های ایستاده

قبل از اینکه محل قرار دادن ساعت ایستاده را انتخاب کنید حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که ساعت کنار سالنی به شدت به تغییر دما حساس می‌باشد و این احتمال وجود دارد که بوسیله رطوبت و یا دمای خشک آسیب ببیند. بخاطر بالا بودن نسبی قیمت ساعت های ایستاده آن‌ها را معمولا برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل و یا محیط کار در فضاهای عمومی‌تر مانند اتاق‌های پذیرایی استفاده می‌کنند.

یکی از مناسب‌ترین فضاها برای قرار دادن این مدل ساعت ها که معمولا مورد استفاده نیز قرار نمی‌گیرند ورودی منزل و یا راهرو‌ها هستند که کاربری زیادی ندارند و فضای خالی آن‌ها کاملا به چشم می‌آید. استفاده از ساعت ایستاده در این قسمت‌ها علاوه بر استفاده از این فضاهای خالی، توجه تمام افرادی که وارد خانه می‌شوند را نیز در نگاه اول جلب می‌کند. پس از راهرو‌ها و ورودی منزل خود برای قرار دادن این مدل ساعت‌ها غافل نشوید.

دکوراسیون خانه با ساعت ایستاده

اگر فضای خانه و یا محیط کار شما کوچک است ساعت‌های ایستاده را در گوشه‌های دیوار و یا قسمت‌های که فرورفتگی دارند قرار دهید و یا اگر اتاق و یا دری دارید که بلا استفاده است می توانید ساعت را در چهارچوب آن قرار دهید. لازم به ذکر است که این مدل ساعت ها را می توان در کنار سایر وسایل دکوری مانند تابلو کلاسیک و دکوراتیو قرار داد و زیبایی آن قسمت از دکور را دوچندان کرد.

همچنین مکان مناسب برای قرار دادن ساعت های ایستاده نزدیک دیوار یا مرکز اتاق است. ساعت های ایستاده باید روی سطح صاف و ثابتی قرار گیرند، زیرا اگر ناپایدار باشند بر دقت آن‌ها تأثیر می گذارد. می توانید از یک ظرف کوچک مرمری یا وسایل کوچک چوبی یا فلزی مشابه به عنوان سکو برای ساعت های ایستاده استفاده کنید.

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *