آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام

شرایط پرداخت آسان

درب و پنجره پنجره آذروین نمایندگی رسمی وین تک و هافمن افتخار دارد در زمینه ساخت درب و پنجره UPVC با کیفیت عالی در خدمت شما باشد. پروفیل های مورد استفاده این شرکت اورتا و ویستابست می باشند که هر دو تحت لیسانس آلمان تولید می شوند در عین حال ویستابست تنها پروفیلی در ایران است که تا کنون موفق به گرفتن استاندارد رال آلمان گشته و این استاندارد آنرا در بین پروفیل های تولیدی ایران و ترکیه بی رقیب کرده است.
به منظور به دست آوردن حداکثر بازده، کلیه عملیات ساخت و نصب پنجره دراین شرکت براساس دانش مهندسی و با توجه به استاندارد های اروپایی انجام می شود. دستگاه های تولید پنجره ها از محصولات تمام اتوماتیک شرکت آلمانی الوماتک می باشند تا به همراه نیروهای کار متخصص و آموزش دیده محصولی بدون نقص، زیبا و با دوام تحویل دهند. برای اطمینان مشتریان محترم از کیفیت ساخت امکان بازدید از کارخانه در حین تولید و قبل از عقد قرارداد وجود دارد

این شرکت در زمینه پروژه های نوساز و بازسازی به صورت تخصصی فعال بوده و ظرفیت تولیدی حداکثر 120 پنجره در روز را داراست. عملیات بازسازی منازلی که دارای سکنه هستند توسط تیمی متخصص و آموزش دیده انجام می شوند به طوری که احتمال آسیب به منزل به حداقل میرسد.
این شرکت تاکید بر رعایت استاندارد ها دارد. بنابراین کلیه پروفیل های گالوانیزه تقویتی مورد استفاده از نوع استاندارد با حداقل ضخامت 1.5 میلیمتر بوده و به صورت مناسب به پروفیل یوپی وی سی محکم بسته شده اند. لاستیک مورد استفاده نیز از نوع EPDM بوده که قابلیت تحمل دماهای بسیار پایین را داراست و در شریط سخت از انعطاف آن کاسته نشده و دچارتغییر شکل دائم نمی گردد.
شیشه ها نیز در کارخانه شرکت آذین اندیشه ساخته می شوند. امکان استفاده از انواع شیشه رنگی، شیشه سکوریت و شیشه لمینت در ساخت شیشه دوجداره و سه جداره موجود می باشد. شیشه ها از انواع درجه یک محصول شرکت های فارس جین و لیا تهیه شده و فضای بین شیشه ها تماماً با گاز آرگون پر شده و از مواد رطوبت گیر به میزان کافی استفاده می شود به طوری که شیشه ها تا 10 سال دارای ضمانت می باشند.
این شرکت به طور گسترده از یراق آلات زیگنیا و روتو استفاده می کند.
محصول تولید شده توسط این شرکت محصولی با استاندارد های جهانی بوده و علاوه بر 15 سال ضمانت پروفیل و 10 سال ضمانت یراق آلات ، محصول تولید شده دارای 10 سال ضمانت می باشد.
همکاران ما در دفتر مرکزی منتظر شما هستند تا قیمت تمام را در کمتر از نیم ساعت با تمام جزئیات در اختیار شما قرار دهند. فقط نقشه پنجره ها را در دست داشته باشید. شما همچنین می توانید نقشه ها یا ابعاد را به ایمیل ما ارسال نموده، فکس نمایید، به صورت تلفنی اعلام کنید یا در بخش سفارش در وبسایت ما وارد نمایید.

این شرکت همچنین به ارائه انواع خدمات مانند ممیزی انرژی ساختمانهای نوساز و در حال سکونت با مدرک معتبر، بهینه سازی انرژی بهینه با استفاده از روشهای مدلسازی کامپیوتری دقیق، هوشمند سازی موتورخانه و عایقکاری جداره های ساختمان و لوله های تاسیسات حرارتی مشغول می باشد.
این شرکت محصولات و خدمات خود را به صورت نقد و اقساط تا 12 ماه به فروش می رساند