آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
ظاهری زیبا با پنجره دوجداره آکاردئونی

ظاهری زیبا با پنجره دوجداره آکاردئونی

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، پنجره دوجداره آکاردئونی یو پی وی سی را به زبان انگلیسی Fold and Slide  می نامند. این محصولات را در مکان هایی که عرض پنجره بزرگ است، در طبقات هم کف که رو به حیاط هستند، بالکن و بسیاری دیگر جاها می توانید به کار ببرید. این پنجره های زیبا و پر کاربرد، به نسبت سایر انواع پنجره های یو پی وی سی از پیچیدگی بیشتری در ساخت برخوردار است. موضوع جالب در مورد آن‌ها این است که در هنگام نیاز می‌توانید کل پنجره و قسمت‌های میانی ( اعم از پروفیل بازشو و یراق آلات و شیشه دوجداره ) را به سمت کناره‌ها هدایت کنید و این درحالی است که در مقابل دید شما فضای آن طرف پنجره به‌طور کامل قابل رؤیت می‌باشد و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما نخواهد بود. پنجره دوجداره ویستابست با سیستم بازشو آکاردئونی محصول پر کاربرد در مصرف بهینه انرژی نیز بسیار ایدآل است.

پنجره دوجداره upvc ویستابست آکاردئونی

پنجره دوجداره ویستابست آکاردئونی upvc همانطوری که از نام آن به خوبی پیداست شبیه به آکاردئون است. شما می توانید دقیقا به هر میزانی که می خواهید پنجره خود را باز کنید. آن را کامل ببندید و یا کامل باز کنید، بمانند اینکه هیچ پنجره ای روبرویتان نیست. در حالتی که آن را به صورت کامل باز می کنید، حتی یراق آلات هم دیگر مقابل شما نیست و در قسمت های کنار قرار می گیرند. این موضوع باعث می شود خود پنجره نیز فضای بسیار کمی را اشغال کند.

طراحی نوع بازشو پنجره دوجدارهupvc ویستابست آکاردئونی

طراحی و تقسیم بندی لنگه ها در پنجره دوجداره آکاردئونی با توجه به ارتفاع و عرض متفاوت است و باید متناسب با فضای شما در نظر گرفته شود به همین خاطر  طراحی شکل بازشو پنجره ها می بایست با نظر کارفرما و مشاوره کارشناس اندازه گیر نهایی شود و به شرایط مکانی که قراراست پنجره در آن قرار بگیرد دقت کافی داشت.

یکی از نکات بسیار مهم که باید در طراحی فریم و آماده سازی جای نصب پنجره دوجداره آکاردئونی در نظر گرفت عرض و ارتفاع بازشو ها است که  میزان عرض بازشو از ۴۵ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر و میزان ارتفاع بازشوی آن۶۰ سانتی متر تا ۲۴۰ سانتی متر است.

کاربردهای پنجره دوجداره آکاردئونی upvc

پنجره های دوجداره آکاردئونی یو پی وی سی را می توانید بنا به نیاز خود در هر جایی نصب کنید. البته باید توجه داشته باشید با توجه به نوع این پنجره ها محدودیت ابعاد تنها چیزی است که باید در نظر بگیرید. شما می توانید این پنجره ها را برای اتاق پذیرایی، سالن، آشپزخانه و یا هر جای دیگری به کار ببرید.

پنجره دوجداره ویستابست آکاردئونی یو پی‌ وی ‌سی به‌راحتی در بالکن مورداستفاده قرارداد که در هر شکل و ابعاد این موقعیت را فراهم می‌آورد، این نوع پنجره می‌تواند در فصل زمستان فضای داخلی را کاملا ایزوله کند و در فصول دیگر در صورت باز کردن بازشوها فضایی با دید کامل را در محل ایجاد نماید.

از دیگر کاربری‌های این پنجره‌ها در فضای داخلی خانه می‌توان به این اشاره کرد که گاهی اوقات نیاز داریم به‌طور موقت یا دائم از صلب بودن دیوار در سالن پذیرایی، آشپزخانه، نشیمن و یا حتی اتاق خواب‌ها بکاهیم. بنابراین به‌دلیل قابلیت جمع‌شدن و اشغال فضای کم‌ایده خوبی به نظر می‌رسند.

ظاهری زیبا با پنجره دوجداره آکاردئونی

مزایای پنجره آکاردئونی

  • می توان این محصول را یکی از بهترین محصولات در بازار دانست. به طور خلاصه مزایای پنجره دوجداره ویستابست آکاردئونی به شرح زیر می باشند:
  • این پنجره ها در زمان باز بودن به صورت کامل جای بسیار کمی می گیرند.
  • بهینه سازی مصرف انرژی
  • امکان استفاده از آن در فضا هایی است که عرض چارچوب مخصوص پنجره، بسیار زیاد است
  • باز کردن پنجره ها به هر میزان که دوست دارید.
  • ایجاد ظاهری زیبا

ظاهری زیبا با پنجره دوجداره آکاردئونی

نکات مهم پنجره دوجداره آکاردئونی

طراحی شکل بازشو پنجره‌ها می‌بایست با نظر کارفرما و مشاوره کارشناس اندازه‌گیر نهایی گشته و به شرایط مکانی که قرار است پنجره در آن قرار بگیرد دقت کافی داشت. توجه به آرک ساختمان (برای سقف منحنی)، جای چوب پرده برای ایجاد کتیبه بالای پنجره‌ها در سالن، حفظ و رعایت ارتفاع کابینت و شیرظرفشویی در آشپزخانه و همچنین بیرون یا داخل بودن پنجره‌ها متناسب با حداکثر کارا‌ بودن پنجره رنگ پروفایل در نما، رنگ شیشه به‌کار برده شده از مهم‌ترین این شرایط هستند.

یکی از نکات بسیار مهم که باید در طراحی فریم و آماده‌سازی جای نصب پنجره دوجداره ویستابست آکاردئونی در نظر گرفت این است که عرض دهنه نباید بیش از ۵/۵ متر و ارتفاع آن نیز از ۲/۴۰ متر نباید تجاوز کند.

نتیجه نوع تقسیم‌بندی و قطعات استفاده شده در پنجره با توجه به استانداردها متغییر می‌شود.

همچنین استفاده از نوع یراق مصرفی و پروفیل یو پی وی سی پنجره دوجداره و نحوه تولید صحیح و اجرای آن بسیار حائز اهمیت است و در صورت رعایت نشدن هر کدام از آن‌ها می تواند عدم اجرای کامل و صحیح را به‌همراه داشته باشد.

طراحی و تقسیم‌بندی لنگه ها در پنجره دوجداره آکاردئونی با توجه به ارتفاع و عرض می تواند متفاوت باشد و باید متناسب با فضای شما در نظر گرفته شود.

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *