آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
مدل های کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک

حجم کمد دیواری تان را دو برابر کنید!

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، کمد دیواری یکی از لوازم ضروری در دکوراسیون داخلی هر خانه است که بخش مهمی از اتاق خواب را هم تشکیل می‌دهد. اما با کوچک شدن خانه‌های امروزی، داشتن کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک که هم طراحی زیبا و کاربردی داشته باشد و هم فضای زیادی را اشغال نکند، به یک مسئله مهم در دیزاین فضای خانه تبدیل شده. راه حل ساده است! در این مقاله به یک سری نکات درباره افزایش حجم کمد دیواری پرداختیم.

کافیست به خاطر داشته باشید که زیبایی یک خانه به بزرگ بودنش وابسته نیست. پیش بینی درست فضاها، طراحیِ فکر شده و استفاده از لوازم و متریال صحیح، خانه شما را به فضایی رویایی، قابل استفاده و مدرن تبدیل می کند؛ مثل مدل‌ های کمد دیواری برای اتاق خواب‌ های کوچک که در این مقاله، قراره بررسی کنیم:

استفاده بهینه از فضای اطراف یا زیر تخت خواب در اتاق های کوچک

از نکات مثبت طراحی‌های دکوراسیون داخلی مدرن، استفاده حداکثری از فضاست. مثلاً در این تصویر می بینید که تخت خواب، میز مطالعه و قفسه‌ها همگی فقط در یک سمت اتاق قرار گرفته و با انتخاب رنگ‌های مناسب و نورپردازی، زیبایی این اتاق کوچک را تکمیل کردن.

استفاده از ترکیب رنگ مناسب یکی از شگردهایی است که می تواند اتاق کوچک شما را دلباز نشان دهد. این کمد دیواری که با رنگ‌های قهوه‌ای روشن و سفید تزئین شده، با وجود اینکه فضای زیادی از اتاق را برای بخش رگال، کشوها و قفسه‌هایش گرفته، اما آن را دلگیر نشان نمی‌دهد.

مدل های کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک

کمد‌های دیواری می‌تونه با توجه به فضای اتاق، نوع لوازمی که می‌خواهید در آن‌ها نگه دارید و به طور کلی کاربرد مدنظر شما، طراحی و ساخته بشه. پس اگر اتاق خواب کوچکی دارید، می تونید به جای استفاده از کمد‌های آماده، طراحی کمد دیواری مخصوص اتاقتان را به یک نجار یا طراح حرفه‌ای بسپارید. پیشنهاد ما اینه که برای استفاده بهینه از فضا، در طراحی کمد دیواری را تا سقف ادامه دهید.

در اتاق های کوچک با کمدهای دیواری کوچک، یکی از راه حل‌های کاربردی، تقسیم لباس هاتون به دو دسته گرم و سرده. به این صورت که در فصل گرم، لباس‌های مناسب این فصل را آویزان کنید و لباس‌های زمستانی را در فضاهای کمکی، مثل کشوهای زیر تخت نگهداری کنید و در فصل‌های سرد، جای لباس‌ها را عوض کنید؛ به همین سادگی!

مدل های کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک

اگر اتاق شما به اندازه نگهداری تمام لوازمتان بزرگ نیست، می توانید از هر فضایی برای نصب کمد، کشو یا طبقه‌های بدون در، استفاده کنید؛ همین طور که در این تصویر می بینید.

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *