آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
مراقبت و پرورش آگلونما

مراقبت و پرورش آگلونما ؛ گیاه آپارتمانی

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، آگلونما یک گونه گیاه آپارتمانی از تیره گل شیپوریان است این گیاه همیشه سبز و پایا با برگهای زینتی می باشد برگهای آن (مستطیلی نیزه ای) می باشد و گلهای این گیاه سفید و در تابستان آشکار می شود.

چگونه گیاه آگلونما را پرورش دهیم و از آن در آپارتمان نگهداری کنیم؟

آگلونما (گیاه همیشه سبز چینی نیز نامیده می شود) که یک گیاه بسیار تزئینی با چندین گونه جالب است. این گیاه یکی از پرطرفدارترین گیاه های خانگی است – از سبز تیره به نقره ای تغییر رنگ دارد و بعضی از آن ها با جزئیات قرمز، رنگ به دکور خانه شما می افزاید.

این گیاه یک گیاهِ کم رشد و جذاب است که گیاهانی با شاخ و برگ عالی را رشد می دهد و برگ های بیضی بزرگ، باریک و براق در ساقه های کوتاه دارد و از همه مهم تر، نیازمندِ نور کامل خورشید نیست، پس برای داخل خانه مناسب است به ویژه اگر نور در خانه شما محدود باشد.

به نظر می رسد اینکه آیا این گیاه رشدش آسان است یا دشوار بحث برانگیز باشد و به طور کلی، اگر یک قاعده ساده را دنبال کنید، جوابگویی آسانتر است:هرچه اختلاف رنگش بیشتر باشد، نور بیشتری نیاز است. این گیاه یک انتخاب عالی برای کسی است که یک گیاه برای نگهداری و پرورش با شاخ و برگهای درخشان می خواهد.

مراقبت و پرورش آگلونما

راهنمای نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی آگلونما

شرایط رشد آگلونما
نور

رنگ سبز تیره آگلونما می تواند در نزدیکی سایه نیز رشد کند و در حالی که گونه های متنوع تر نیاز به نور بیشتر تر دارند پس هیچ یک از گونه های آگلونما را مستقیم در معرض آفتاب قرار ندهید.

آب دادن به گیاهان آگلونما

در تابستان به طور کامل به آن آب بدهید و گیاه را اغلب برای افزایش رطوبت اسپری کنید و در طول زمستان، آبیاری را کاهش دهید، اما اجازه ندهید که گیاه کاملا خشک شود.

مراقبت و پرورش آگلونما

دما

این گیاهان هوای سرد یا دماهای زیر 65 درجه فارنهایت را دوست ندارند پس مطمئن باشید که آن را از پنجره ها یا دریچه هادور نگه میدارید و هرچه آن نقطه گرم تر باشد، بهتر است.

هرس کردن گیاهان آگلونما

برای از بین بردن گاه به گاه برگ زرد پایین گیاه و یا گل های خراب شده ، هرس کردن بسیار مورد نیاز است.

خاک خوب برای گیاه آگلونما

خاک خوب زهکشی و تخلیه شده، بسیار مناسب است.

کود مناسب آگلونما

آگلونما را با کود مایع در طول فصل رشد تغذیه کنید.

مراقبت و پرورش آگلونما

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *