آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
مزایای استفاده از پنجره های دو جداره

مزایای استفاده از پنجره های دو جداره

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، جایگزین‌ها و انتخاب‌های مختلفی برای شما وجود دارد و می‌توانید انواع پنجره ها را جایگزین پنجره های قدیمی خانه خود کنید. یکی از انواع پنجره ها که می‌توانند گزینه‌ی بسیار خوبی باشند، پنجره های دوجداره ی یو پی وی سی هستند. اما چرا باید پنجره upvc را انتخاب کنیم؟ آیا پنجره های دوجداره ارزش افزوده‌ی چشمگیری برای ما دارند ؟

پنجره های خانه، دریچه‌ای به بیرونند که اتفاقا این روزها بسیار مورد علاقه و توجه هستند. پنجره ها یکی از بخش‌های خانه‌اند که هم در نمای بیرونی خانه و هم بر زیبایی داخلی تاثیر دارند. پیش از این در مقالات مختلف راجع به تاثیر پنجره و ابعاد آن در نورگیری خانه صحبت کردیم و همچنین از تاثیر پنجره بر زیبایی نیز آگاهیم. اما آنچه باعث می‌شود که شما تمایل داشته باشید تا از دست پنجره های قدیمی خانه خود خلاص شوید فقط ظاهر و زیبایی نیست.

روشن است زیبایی در و پنجره بر زیبایی ظاهری ساختمان و مواردی از این دست تاثیر ویژه ای دارد اما باید بدانید در و پنجره ها فقط به لحاظ ظاهری مورد توجه نیستند. بلکه کارایی این بخش، ارزش افزوده‌ای که برای مصرف کنندگان ایجاد می‌کنند و مواردی از این دست هستند که کمک می‌کنند تا در و پنجره‌ی مناسب محیط شناسایی و انتخاب شود. یکی از انواع در و پنجره‌های باکیفیت که به سبب کارایی ویژه‌ی خود مورد توجه هستند در و پنجره یو پی وی سی است. در ادامه راجع به مزایای این محصول که دلیل این کارایی بسیار خوب است صحبت خواهیم کرد.

مزایای استفاده از پنجره های دو جداره

مزایای پنجره یو پی وی سی

صرفه جویی در مصرف انرژی با پنجره دوجداره

پنجره دوجداره بیش از هرچیزی به این معروف است که می‌تواند در مصرف انرژی در هر مکانی تاثیر مستقیم داشته باشد. در حقیقت بخش بسیار زیادی از انرژی از طریق در و پنجره ها و درزهای موجود از دست می‌رود و شما برای گرم یا سرد نگه داشتن محیط مجبور هستید که دائما از انرژی‌های مختلفی استفاده کنید.

اما پنجره های نسل جدید به علت داشتن پروفیل یو پی وی سی به عنوان عایق عمل می‌کنند و از خروج سرمای محیط در تابستان‌ها و گرما در زمستان‌ها جلوگیری می‌کنند و همین کار باعث می‌شود تا انرژی کمتری استفاده شده و هزینه‌های شما نیز کاهش یابد. در بسیاری از کشورهای دنیا انرژی یکی از گرانترین امکانات موجود است و کاملا روشن است که حفظ و جلوگیری از هدر رفت انرژی چقدر مهم و حیاتی است.

در طرح تعویض آذرتاش این تعویض پنجره قدیمی با پنجره های جدید که مشکلات محصولات قدیمی را ندارند با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود و به شما کمک می‌کند تا هر چه سریعتر از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید.

با پنجره دوجداره از سروصدا خلاص شوید

عکس 3

زندگی شهری این روزها با سروصدای بسیاری همراه است. شاید یکی از مزایای محل زندگی شما نزدیک بودن به خیابان اصلی و دسترسی فوق‌العاده آن باشد اما هر شب و روز از سروصدای خیابان رنگ و آرامش را نمی‌بینید. پس لازم است دست به دامن یک پنجره ی دوجداره ی با کیفیت شوید.

این دقیقا یکی از از مزایای پنجره دوجداره است. یک پنجره upvc درست و حسابی تمام سروصداها را پشت شیشه‌های خود نگه می‌دارد. شما می‌توانید با خیال راحت و در آرامش کامل استراحت کنید و دیگر هیچ سروصدایی باعث به هم ریختن تمرکز و سکوت نخواهد شد. اینجاست که تعویض پنجره های قدیمی می‌تواند آرامش را مهمان خانه‌ی شما کند.
از طرفی دیگر پنجره یو پی وی سی می‌تواند مانع از خروج سروصداهای داخل محیط شود. شاید صدای موسیقی که از یک ساختمان خارج می‌شود، صدای بازی کردن بچه‌ها و … را بتوان تا حد مطلوبی به کمک این محصول کنترل کرد. یکی دیگر از فضاهایی که می‌توانند از این مزیت بهره‌ی مناسبی ببرند محیط‌های کاری و شرکت‌هایی هستند که برای تفکیک فضا از شیشه استفاده می‌کنند. استفاده از در و پنجره و شیشه‌های چند جداره می‌تواند باعث شود تا سروصدای کمتری وارد یا خارج شود.

پنجره یو پی وی سی ، یک مانع قوی در مقابل آلودگی‌ها

بسیاری از ذرات گرد و غبار و آلودگی‌ها می‌توانند باعث بیماری و ایجاد حساسیت شوند. مخصوصا اگر کودکان یا افراد حساس در معرض این آلودگی‌ها قرار گیرند. حال تصور کنید این روزها که در بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ همیشه سطح آلاینده‌های خطرناک موجود در هوا بیش از حد مجاز است، سلامت ما چگونه در خطر است.

در چنین شرایطی باید به دنبال راه حل گشت و تعویض پنجره همان راه حل مناسب است. شاید امکان از بین بردن آسان این آلاینده‌ها را در هوا را نداشته باشیم اما می‌توانیم به واسطه‌ی تعویض پنجره های کهنه و فرسوده از ورود این ذرات به داخل خانه تا حد زیادی جلوگیری کنیم. همانطور که پنجره دوجداره می‌تواند عایق خوبی برای سرما و گرما و صدا باشد، در جلوگیری از ورود ذرات آلودگی موجود در هوا نیز تاثیر چشمگیری دارد. در طرح تعویض هافمن با یک تماس رایگان با شماره 1644 از سراسر کشور امکان دریافت اطلاعات لازم، طرح‌های پیشنهادی متخصصین، هزینه‌های مختلف و مواردی از این دست برای شما فراهم شده است و همچنین می‌توانید در ارتباط با قیمت پنجره دوجداره و یا سوالاتی نظیر چگونگی تعویض در یا پنجره با کارشناسان پرتجربه آذرتاش در ارتباط باشید.

مزایای استفاده از پنجره های دو جداره

آیا پنجره یو پی وی سی مقاومت بیشتری دارد؟

جالب است بدانید پنجره upvc مقاومت بسیار خوبی دارد و حقیقتا می‌تواند تا سال‌ها به عنوان یک پنجره ی با کیفیت و با ظاهری تمیز و زیبا زینت بخش نمای ساختمان‌تان باشد. از دیگر مزایای پنجره یو پی وی سی مقاومت بالای این پنجره در مقابل مواد شیمیایی، برخی آلاینده‌ها و شوینده‌ها است.

دوام بالای پنجره یو پی وی سی درکنار کمک به صرفه‌جویی در مصرف انرژی این پنجره را به یک پنجره ی به صرفه تبدیل می‌کند.

اگر در منطقه ای زندگی می‌کنید که باران‌های وقت و بی‌وقت مهمان شهر شماست باید به دنبال پنجره‌ای باشید که از ورود آب باران به داخل از طریق پنجره جلوگیری کنید. ورود آب از طریق درزهای پنجره یکی از مشکلات پنجره های قدیمی است. پنجره دوجداره یک راه حل درست و مناسب برای چنین شرایطی است.

علاوه بر تمام مزایا گفته شده، پنجره دوجداره یک محصول دوستدار محیط زیست است. پنجره های دوجداره قابل بازیافت هستند، از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند و با کاهش مصرف انرژی از گرم‌تر شدن کره زمین به سهم خود جلوگیری می‌کنند. نکته‌ی جالب و قابل توجه قابل بازیافت بودن پروفیل upvc است. لازم است بدانید در و پنجره‌ها باید از پروفیل نو ساخته شوند اما بعد از مدتی که به هر دلیلی پروفیل کارایی خود را به عنوان در و پنجره از دست می‌دهد قابلیت استفاده در صنایع دیگر را دارد. همین امر از جمله دلایل محبوبیت این محصول و دوستدار محیط زیست بودن آن به شمار می‌آید.

اینجا باید با خودشون صحبت بشه اگه نیاز بود کد بدن و شماره

برای سفارش این پنجره ها در طرح تعویض آذرتاش می‌توانید با ورود اطلاعات تماس خود در سایت آذرتاش منتظر تماس کارشناسان آذرتاش باشید. از جمله مزایای استفاده از امکانات طرح تعویض آذرتاش سرعت بالای تعویض پنجره ی قدیمی، عدم نیاز به تخریب و بنایی، هزینه‌ی معقول و یکپارچه و واضح بودن سیستم تعویض در و پنجره ها است. با استفاده از مزایای این طرح با شرایطی ایده آل به استقبال تعویض پنجره های قدیمی بروید.

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *