آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
نحوه استفاده از آینه‌ها برای ایجاد یک فنگ شویی

نحوه استفاده از آینه‌ها برای ایجاد یک فنگ شویی

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، در این مقاله به تاثیر آینه در فنگ شویی و نحوه استفاده از آینه ها برای ایجاد یک فنگ شویی مناسب پرداختیم تا انتها همراه آذرتاش باشید.

آینه در فنگ شویی معروف به آسپرین است ، فنگ شویی آینه‌ها اگر به‌صورت اصولی و مناسب استفاده شوند می‌توانند شگفتی ایجاد کنند. استفاده از آینه‌ در فنگ شویی باعث موارد زیر در محیط شما می‌شود.

  • بزرگ‌تر شدن
  • روشن‌تر شدن فضا
  • جذب انرژی موردنظر از فراوانی و آرامش
  • تصحیح اشتباهات مختلف طراحی
  • همچنین جذب انرژی حیاتی

البته بسیار مهم است که بدانید دقیقاً با اصول فنگ شویی آینه‌ها چه‌کاری انجام می‌دهید! زیرا قرار دادن تصادفی آینه‌ها در هر جهت و مکان ، هرچقدر هم زیبا و جذاب باشد ، غالباً می‌تواند انرژی بد فنگ شویی را هم ایجاد کنند.بیایید بهترین و بدترین جایگاه آینه‌ها را در خانه خود – از ورودی اصلی به اتاق‌خواب – بررسی کنیم تا به شما در درک جادوی آینه‌ها و ایجاد انرژی خوب فنگ شویی کمک کند.

آینه در قسمت درب ورودی

قرارگیری آینه در بخش ورودی اصلی به دلایل مختلف فنگ شویی می‌باشد! در فضاهای کوچک اغلب باعث ایجاد نور بیشتر و بزرگ نشان دادن فضا می‌شود و همچنین نگاه کردن و بررسی خودتون قبل از ترک خانه هست.اما باید توجه داشته باشید و با یک کارشناس علم فنگ شویی بررسی کنید که ورودی اصلی خانه شما در چه جهتی قرار دارد بعضی مواقع گذاشتن آینه به‌طوری‌که درب ورودی را نشان دهد باعث ایجاد فنگ شویی بد می‌باشد که باید از آن خودداری کرد.
آینه‌ در فنگ شویی اتاق نشیمن

از آینه‌ها در اتاق نشیمن می‌توانید به‌عنوان یک نمایشگر بزرگ استفاده کنید! فقط مطمئن باشید که این نمایشگر بزرگ در قسمت مناسب فنگ شویی و نقشه باگوا قرار داشته باشد. همچنین آینه‌ها در زاویه‌ای قرارگرفته باشد که بازتاب مناسبی از نور را دریافت کند. (تصویر آشپزخانه ، سرویس بهداشتی را منعکس نکند)

نحوه استفاده از آینه‌ها برای ایجاد یک فنگ شویی

آینه رو به پله

در راهروهای بزرگ و کوچک می‌توانید از آینه استفاده کنید! یکی از مکان‌هایی که باید از آن به هر قیمتی اجتناب کنید ، قرار دادن یک آینه در مقابل پله است. چرا؟ پله‌ها در فنگ شویی به‌عنوان انرژی چالش‌برانگیز تلقی می‌شوند ، مهم نیست که در کدام منطقه باگوای خانه واقع‌شده باشد. قرار دادن آینه‌ای که منعکس‌کننده پله باشد فقط انرژی ناخوشایند و بی‌اساس پله را دو برابر می‌کند.

آینه‌های روبرو یکدیگر

یک آینه بزرگ در هر فضایی جذاب به نظر می‌رسد! زیرا زیبایی ، نور و حس جادار بودن را به محیط اضافه می‌کند (به‌خصوص اگر آینه به زیبایی قاب شده باشد) ، قرار دادن آینه‌ها روبه روی‌هم باعث ایجاد انرژی نامناسب در محیط و انرژی چالش‌برانگیز تلقی می‌شود. به این صورت قرارگیری خاص آینه‌ها باعث ایجاد یک فشار مداوم انرژی شبیه به یک حرکت بسیار فعال و پرهرج و مرج می‌شود که قطعاً در هر خانه فنگ شویی مناسب نیست.
آینه‌ در فنگ شویی بالای شومینه

یکی از بهترین کاربردهای آینه‌ها و نمونه بسیار سنتی استفاده از یک آینه بزرگ در بالای شومینه است. ازنظر فنگ شویی، آینه در بالای شومینه برای عنصر آتش انرژی آرام‌تری به همراه دارد. البته باید توجه داشته باشید از این سبک در هر منطقه از باگوا استفاده نمی‌کنیم و قرارگیری آینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.اگر شومینه در یک منطقه فنگ شویی باگوا قرار داشته باشد که با عنصر آتش در تضاد باشد مانند مناطق غربی یا شمال غربی و شمال باگوا از آینه استفاده نمی‌کنیم.

نحوه استفاده از آینه‌ها برای ایجاد یک فنگ شویی

آینه‌ اتاق ناهارخوری

استفاده آینه در اتاق ناهارخوری یک نمونه سنتی فنگ شویی است ! زیرا میزان انرژی و غذا و برکت و روزی را چند برابر نشان می‌دهد، بنابراین باعث ثروت و فراوانی بیشتری می‌شود. همچنین باعث ایجاد نور بیشتری در فضا می‌گردد ، بنابراین همیشه استفاده آینه در اتاق ناهارخوری یک تکنیک فنگ شویی عالی است.

آینه در حمام و سرویس بهداشتی

بدیهی است که آینه در حمام ضروری است ! آینه در حمام و سرویس بهداشتی به‌عنوان یک پاک‌کننده و بازگشت انرژی‌های منفی به داخل است. باید توجه داشته باشید که حمام و سرویس بهداشتی شما در کدام جهت نقشه باگوای شما قرارگرفته در بعضی جهات نباید از آینه‌های بزرگ استفاده کرد زیرا ممکنه است چرخه مخرب بیشتری ایجاد کنید یا انرژی منفی را بیشتر فعال کنید. می‌توانید از یک متخصص و کارشناس فنگ شویی در این رابطه کمک بگیرید.

آینه‌ در فنگ شویی اتاق‌خواب

آینه بالای تخت خواب فنگ شویی خوبی نیست زیرا حس ناامنی و خطر احتمالی افتادن آن در بالای سر را دارد. آینه‌ها به‌طور مداوم انرژی زیادی را به گردش درمی‌آورند.

آینه روبروی تخت خواب

یکی دیگر از موقعیت‌های بد فنگ شویی ، زمانی است که آینه منعکس‌کننده تخت باشد. زیرا زمانی که شما در خواب هستید نیاز به شارژ شدن دارید و در هنگام خواب روح از بدن جداشده و زمان بازگشت روح به بدن یک تصویر از شما در آینه و یک جسم در تخت وجود دارد و برای روح یک سردرگمی ایجاد می‌نماید که مناسب نیست.

نحوه استفاده از آینه‌ها برای ایجاد یک فنگ شویی

از آینه‌های “کامل” و یک‌تکه استفاده کنید که تصویر شما به واضح و کامل مشاهده شود! آینه‌ها با قطعات کوچک یا کاشی‌کاری باعث می‌شود که باگذشت زمان شکسته شدن در قطعات را داشته باشید و این انرژی را برای خود فعال کنید که مناسب نیست. برای درک بهتر از کاربرد خوب فنگ شویی از آینه ها و مهمتر از همه ، برای استفاده مناسب از آینه ها در فضای خود نقشه باگوای خانه خود را مشخص کنید و براساس جهات از اطلاعات داده شده استفاده کنید.

  • بازتاب نور یا منظره ای زیبا و الهام بخش شادی باشد
  • در بهترین منطقه فنگ شوی باگوا قرار گرفته گرفته باشد
  • در منطقه پول یا سلامتی باشد
  • آینه ای که به شخص اجازه می دهد تا خود را به طور کامل ببیند

این موارد همیشه یک فنگ شویی خوب است ، زیرا تصویر شما را بازمی گرداند. مطمئن باشید خانه شما حداقل دارای یک یا دو آینه بلند داشته باشد زیرا هر فضایی به انرژی آرام و با طراوت نیاز دارد.

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *