آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره کشویی

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، پنجره دوجداره کشویی بدلیل عدم نیاز به فضای پشت پنجره وآسان بودن باز و بسته شدن از بهینه ترین حالت های بازشوی درب و پنجره دوجداره UPVC است. این نوع پنجره ها در پروژهای نوساز ساختمانی و یا تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب است. اما بعلت کاهش عایق بندی و آب بندی در برابر گرد وغبار و آلودگی صوتی از استقبال کمی برخوردار است. با این حال در بعضی موارد استفاده از پنجره دوجداره کشویی به سبب موقعیت مکانی(بطور مثال پشت سینک ظرفشویی) اجتناب ناپذیر است. در سری محصولات از دو نوع پنجره UPVC کشویی استفاده می شود که از نظر ساختار پروفیل UPVC با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

 

پنجره دوجداره جفت ریل کشویی

پنجره جفت ریل مانند پنجره های آلومینومی کشویی دارای دو ریل مجزا است که امکان حرکت هر دو لنگه با درخواست مشتری امکان پذیر است. این نوع پنجره وینتک پایین ترین میزان عایق بندی نسبت به پنجره دوجداره تک حالته و دوحالته و … را دارد اما نسبت به پنجره های قدیمی آهنی و آلومینیومی از کارایی بیشتری برخوردار است. این پروفیل همانطور که در تصویر سطح مقطع بالا نشان داده شده است، دارای عرض ۸۵ میلیمتر و حفره هایی با پروفیل گالوانیزه تقویت شده می باشد.

پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره تک ریل کشویی

یکی دیگر از انواع پنجره های دوجداره کشویی ، پنجره کشویی تک ریل است. در طراحی پروفیل تک ریل وینتک، یکی از ریل ها جای خود را به قسمت فیکس می دهد که سبب افزایش عایق بندی نسبت به پنجره UPVC جفت ریل کشویی می گردد. سطح مقطع این پروفیل دارای عرض ۱۰۷ میلیمتری می باشد. نمایی از برش پنجره دوجداره کشویی وینتک در زیر قابل مشاهده می باشد.

این نوع پنجره دوجداره ، متناسب با اقلیم های مختلف آب وهوایی طراحی شده است و دارای استاندارد های روز دنیا از قبیل RAL GZ 716/1، BS EN 12608، DIN EN12608 و EN12608 است. همچنین می توان از شیشه سه جداره نیز در این پنجره دوجداره استفاده کرد.

در این محصول یکی از دولنگه را می توان بازشو کرد و لنگه دیگر بصورت ثابت باشد. قیمت پنجره دوجداره کشویی تک ریل نسبت به جفت ریل بالاتر است.

پنجره دوجداره کشویی

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *