آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
اتاق خواب آرام و ملایم

اتاق خواب آرام و ملایم

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، صلح ، آرامش و رفاه و استراحت تمام مواردی هستند که همگی خواستار آن هستیم ولی چیزهایی نیستند که همگی آنها را داشته باشیم .گرچه ، آرامش و رفاه می توانند برای مدیریت استرس و گذراندن یک زندگی سبکبار ضرروی باشند ، مخصوصا” به عنوان یک کودک یا نوجوان .پس از همه ی این موارد ،در مرور زمان زندگی می تواند دشوار شود . در این مقاله روش ایجاد یک اتاق خواب آرام و ملایم را آماده کرده ایم.

مقداری اسباب و لوازم تهیه کنید که امواج صلح آمیزی را از خود بیرون دهند مثلا” یک ایده ی خوب این هست که یک کیسه لوبیا در گوشه ی اتاق قرار دهید .گیاهان برای چشمهایمان بسیار خوش آیند می باشند ، شاید علاقه به رنگ سبز از دوران نوسنگی در ژن ما نهفته است ،گیاهان تقریبا” همیشه قسمتی از غذای ما را تشکیل داده اند.چند نمونه پوستر از طبیعت ، فضای سبز ، صلح و آرامش را پیدا کنید و بالای دیوار اتاقتان نصب کنید .چند نمونه پوستر از عجایب را بالای دیوارتان قرار دهید .کارهای قابل انجام بسیار زیادند و اکثر هم مانند کیسه لوبیا و پوستر بسیار کم خرج هستند .

اتاق خواب آرام و ملایم

مقداری آهنگ و آواز آرامش بخش و تسکین دهنده اجرا کنید . این آهنگهای آرام می توانند شامل صداهای استخراج شده از یک محیط و طبیعت باشند .این آوازها حالت سبکی و خوشحالی را به شما خواهند بخشید و شما بیشتر احساس آرامش خواهید کرد .در واقع اگر چشمهایتان را ببندید ،می توانید خودتان را در محیطی دور از آنجا تصور کنید .دورتر و فراتر از زمان و فضا . فراتر از زندگی و مرگ .خازج از مرز کشورها .برای مثال در ITunes یک آهنگی به نام ” صدای زمین ” یا ” Sounds of Earth” وجود دارد .

یاد بگیرید که چگونه خودتان را آزاد کنید .هیچ یک از کارهای مولد صلح و آرامش شما را کمک نخواهد کرد اگر خودتان خودتان را آرام نکنید .روی یک صندلی نزدیک به کیسه لوبیا بنشینید و چشمهایتان را ببندید و استراحت کنید .خودتان را در قلب آفریقا یا در یک باغ در یک روز آفتابی تصور کنید .

کاری انجام دهید تا خلاقیت خود را ابراز کنید .در نظر بگیرید که یک خودکار و دفتر در نزد خود دارید ، بنابراین شما می توانید یک شعر یا یک داستان خلق کنید ، یا صرفا” تفکرات و تاملات خود نسبت به زندگی را بنویسید .بیان کردن ، بهترین راه برای درک و فهم استعداد های نهان واقعی شماست .

 

اتاق خواب آرام و ملایم

 

۱-تدارک ببینید تا اتافتان را رنگ کنید .شما به رنگهای آبی،سبز،زرد،نارنجی و هر رنگی از گل را نیاز خواهید داشت .

۲-یک آسمان آبی درخشان و یک خورشید در بالای آن نقاشی کنید .

۳-ساقه هایی سبز و بلند و خوشه هایی از گل های زیبا بر روی آنها نقاشی کنید .

۴- یک فرش سبز رنگ بخرید و روی کف اتاقتان پهن کنید .

۵-چراغی که با رنگ گلهای اتاقتان هماهنگ است بخرید و روی سقف نصب کنید .

۶-اگر رنگ تمامی مبلمان اتاقتان سفید باشد بهتر است ، در غیر این صورت رنگ های سبز ، آبی و رنگهای متناسب با گل های اتاقتان مبلمان اتاقتان را تشکیل دهد .

۷-کمی تمرینات یوگا به همراه آهنگهای مخصوص آن را انجام دهید .یوگا صحنه را خاموش خواهد کرد .

۸-یکی از دوستانتان را دعوت کنید و دکوراسیون اتاق خواب جدیدتان را به او نشان دهید .

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *