آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای!

ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای!

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، طبقه بندی و نظم دهی: همیشه نظم بخشیدن به عناصر ساده و کوچک پیرامون ما می تواند در نظم فکری و زندگی ما هم تاثیرگذار باشد، نظم بخشیدن همیشه به معنای ظاهر مرتب لوازم و وسایل فضای داخلی ما نیست، کمد های لباس، انباری ها، کابینت های مملو از شیشه ها و ظرف و ظروف باید در اولویت نظم دهی قرار بگیرند، به همین منظور امروز در آذرتاش ترفند های طبقه بندی و نظم دهی ادویه ها را با هم مرور می کنیم با ما همراه باشید.

ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای!

یکی از معمول ترین روش ها برای سر و سامان دادن به ادویه ها همین طاقچه ها و شلف هایی است که در بخشی از کابینت ها قرار می گیرند، این طاقچه ها به خوبی می توانند فضای شما را سر و سامان بدهند، یکی از آن ها را در نزدیک گاز خود نصب کنید و به سادگی ظروف ادویه ی خود را سر و سامان دهید.

فضای داخل کابینت های خود را برای این منظور طراحی کنید، با این کار به خوبی می توانید از فضاهای کوچک که کابینت خود نهایت استفاده را ببرید، و به سادگی به تمام ظروف داخل کابینت خود دسترسی داشته باشید، اگر هنوز کابینت های خود را نصب نکرده اید از یک متخصص کمک بگیرید و برای همیشه به ادویه های خود سر و سامان دهید.

ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای!

اگر از آن دسته افرادی هستید که فضای آشپزخانه ی شما کوچک است و کابینت های کمی دارید یک ایده ی بی نظیر برای شما نصب همین جا ادویه ای ها بر روی درب کابینت شماست که به خوبی باز و بسته می شوند و به دلیل کم جا بودن برای فضاهای کوچک شما بسیار مناسب اند، پس دست به کار شوید و یکی از آن ها را برای آشپزخانه ی خود مهیا کنید.

کشو های کابینت ها هم محل مناسبی برای جای ادویه های شماست، می توانید یک جعبه تقسیم برای جای ادویه های خود درنظر بگیرید، و ادویه های خود را از حالت ایستاده ی همیشگی به حالت افقی تغییر دهید و سادگی کنار هم بچینید، با این راه حل ادویه های مورد نظر خود را هم زودتر پیدا می کنید و فضای منظم تری خواهید داشت.

ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای!

کابینت های کشویی راه حل بی نظیری برای دیوار پشت گاز شماست، به سادگی می توانید اسرار خورشت های خود را پشت آن ها مخفی کنید! این کابینت ها مکانیزم لغزنده ای دارند که روی هم سر می خورند و فضای پشت آن ها به خوبی برای سر و سامان دادن به به ظروف ادویه ی شما مناسب است.

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *