آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
بهبود عایق بندی خانه با پروفیل

بهبود عایق بندی خانه با پروفیل

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، در مورد بهبود عایق بندی خانه با پروفیل بازسازی چه می دانید؟ اگر خانه شما دارای درب و پنجره های قدیمی چوبی یا آهنی است یا حتی از داشتن پنجره هایی با پروفیل آلومینیوم یا یو پی وی سی غیر استاندارد ناراضی هستید اما قصد تعویض کلی آن را ندارید؛ می توانید با استفاده از پروفیل بازسازی سیندژ علاوه بر عایق بندی بهتر و صرفه جویی در هزینه، نمای خانه ی خود را زیباتر کنید.

زندگی در شهرهای بزرگ و شلوغ همراه با آلودگی های صوتی فراوانی است. برای دوری از سروصدای شهری و داشتن محیطی امن و آرام در خانه بی شک داشتن درب و پنجره دوجداره کمک بسزایی خواهد کرد.

اگر خانه شما دارای درب و پنجره های قدیمی چوبی یا آهنی است یا حتی از داشتن پنجره هایی با پروفیل آلومینیوم یا یو پی وی سی غیر استاندارد ناراضی هستید اما قصد تعویض کلی آن را ندارید؛ می توانید با استفاده از پروفیل بازسازی سیندژ علاوه بر عایق بندی بهتر و صرفه جویی در هزینه، نمای خانه ی خود را زیباتر کنید.

نکته قابل توجه در مورد این نوع پروفیل، نصب آن بدون تخریب ساختمان است. به این شکل که به اندازه فریم پنجره قبلی شما برش خورده و بر روی پنجره قبلی نصب خواهد شد.


بیشتر بخوانید : مشخصات آلومینیوم و پنجره های آلومینیومی


در مجموعه مباحث تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره نکات زیادی وجود دارد که در آن نحوه ی تعویض آن را بررسی کردیم. حال می خواهیم پروفیل های بازسازی را که  ساختار ویژه ای برای این منظور دارند را به صورت کلی بیان کنیم.

پروفیل بازسازی چیست؟

پروفیل بازسازی نمونه تقویت شده پروفیل های معمولی می باشد. تفاوت آنها با پروفیل های دوجداره معمولی وجود یک لبه ۴ سانتی متری اضافی است.

وجود این لبه اضافه برای این است که فریم پنجره قبلی شما را به طور کامل بپوشاند. نکته قابل توجه آنکه این نوع پروفیل از نمونه های معمولی هم عایق بندی بهتری از خود ارائه می دهد.

به همین دلیل برای محیط هایی با حرارت بالا و یا مکان هایی با صدای زیاد از پروفیل های بازسازی به جای پروفیل های معمولی استفاده می کنند. در اکثر پروژه های تعویض پنجره قدیمی از پروفیل لبه دار استفاده می گردد و پنجره های قدیمی کاملا از داخل منزل کاور می شود. بویژه در مواردی که چارچوب پنجره قدیمی از پنجره آهنی فرانسوی باشد.

هرکدام از برندهای معتبر مانند سیندژ، وینتک و ویستابست از سری پروفیل های به خصوصی برای پروفیل بازسازی خود استفاده کرده اند. برای مثال برند سیندژ سری ۶۰ بازسازی ، وینتک سری W700، ویستابست سری ۶۰ سه چمبر، رها آلمان سری ۶۰ خود را درقالب پروفیل لبه دار بازسازی تولید می نمایند.

مراحل انجام کار

قبل از نصب، حتما باید کادر فنی برای بازبینی و اندازه گیری در محل باشند. زیرا نصب پروفیل بازسازی شرایطی از جمله اندازه گیری و بررسی قالب پنجره را دارد که باید از قبل آنها را محیا کرد.

در مرحله دوم باید یراق آلات و بازشو در آورده شود.همچنین قید های پنجره باید برش خورده شود.

در مرحله آخر پروفیل بازسازی آماده شده بر روی فریم پنجره قبلی نصب خواهد شد.

در ادامه شما را با کاربرد هر یک از انواع پروفیل های سیندژ با شکل و طرح آن آشنا می کنیم:

فریم بازسازی:

این نوع از پروفیل بازسازی سیندژ می باشد که در پروژه های تعویض پنجره های قدیمی به کار می رود.

بهبود عایق بندی خانه با پروفیل

کاور بازسازی برای پوشش داخلی:

این نوع از پروفیل بازسازی سیندژ برای کاور کردن نمای داخلی درب و پنجره ها به کار برده می شود.

بهبود عایق بندی خانه با پروفیل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *