آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
بهترین مکان نصب گاوصندوق در خانه

بهترین مکان نصب گاوصندوق در خانه

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، هیچ مکان بی عیب و نقصی وجود ندارد که بتوان آن را برای همه خانه ها درنظر گرفت و توصیه کرد. خانه ها و نوع معماری و چینش آن ها با هم فرق دارند؛ اما می توان نشانه هایی را برای شناسایی بهترین مکان نصب گاوصندوق درنظر گرفت و آن را به عنوان بهترین نقطه توصیه کرد. بهترین مکان نصب گاوصندوق در خانه کجاست؟

نشانه های زیر را برای نصب جدی بگیرید:

برای جلوگیری از سرقت

به دنبال مکانی از خانه باشید که رفت‌وآمد کمتری دارد و سخت بتوان آن را پیدا کرد. گاو صندوق باید از دید خارج و در ساختار خانه تعبیه شود.

پیشنهاد می‌کنیم گاوصندوق را در محفظه‌ای دیواری که با تابلو، درب یا پوشش دیگری کاور می‌شود قرار دهید. جوری آن منطقه را بپوشانید که هرگز نامتجانس یا متفاوت به‌نظر نرسد و عادی باشد. همچنین، می‌توانید گاوصندوق را در کابینت آشپزخانه یا کف ملک خود بگذارید و در این مناطق جایی برای آن درنظر بگیرید.

بهترین مکان نصب گاوصندوق در خانه

حفاظت از آتش سوزی

آتش سوزی دومین تهدید برای خانه شما است و درعین‌حال می‌تواند اشیا باارزش و مخصوصا اسناد مهم شما را از بین ببرد. امن‌ترین مکان برای نصب گاوصندوق، گوشه‌ای از خانه است که دو دیوار خارجی به هم می‌رسند.

این مکان بیشترین محافظت و پشتیبانی را از گاوصندوق سنگین، دربرابر آتش‌سوزی فراهم می‌کند. در خانه‌های چندطبقه بهترین مکان برای محافظت از آتش‌سوزی، طبقه پایین است. درصورت آتش‌سوزی می‌توان گاوصندوق را به‌سرعت از خانه خارج کرد و زمان بیشتری خرید.

بهترین مکان نصب گاوصندوق در خانه

در کجای خانه نباید گاوصندوق را نصب کرد؟

مکان‌های زیر در خانه از امنیت کمتری برخوردار هستند و توصیه می‌کنیم حتی‌الامکان گاوصندوق را در آن قرار ندهید:

پیشنهاد می‌کنیم مکانی خارج از اتاق خواب اصلی انتخاب کنید: اتاق خواب اصولا اولین جایی است که سارقین به‌محض ورود به خانه آن را پیدا و زیرورو می‌کنند تا چیزی باارزش بیابند. به همین دلیل نمی‌تواند محل مناسبی برای حفاظت گاوصندوق محسوب شود.
از نصب آن در گاراژ خودداری کنید: گاراژ، زیرپله و پارکینگ معمولاً از نظر سرقت، آتش سوزی، جاری شدن سیل و سایر بلایا پرخطرترین منطقه خانه است. درب‌های گاراژ اغلب به‌راحتی باز می‌شوند. به علاوه، یافتن و برداشتن گاوصندوق در این مکان آسان است.

بهترین مکان نصب گاوصندوق در خانه

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *