آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
تولید و نصب پنجره در اشکال هلالی و خم

تولید و نصب پنجره در اشکال هلالی و خم

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، تولید و نصب پنجره در اشکال هلالی و خم یکی از خدمات آذرتاش بوده که در این مقاله به توضیحاتی درباره آن می پردازیم.

مراحل زیر باید با دقت انجام شود تا بتوان پنجره ای زیبا با هلالی ویژه تولید کرد:

آب بندی استاندارد

الگوبرداری صحیح

نصب دقیق در محل

تولید آرک و زاویه مناسب

تولید و اسمبل پنجره با کمان یا زاویه مربوطه

تولید اشکال خاص و هلال(خم) پنجره های دوجداره

عمده ی دستگاه خم پروفیل های UPVC بر اساس سیستم هوای گرم عمل می کند که در مقایسه با سیستم های روغن گلیسیرین از سهولت بیشتری برخوردار بوده و این امکان را فراهم می کند تا پروفیل های UPVC به طول ۴۲۰۰ میلی متر را بدون آسیب رساندن به نمای پروفیل با زاویه مورد نیاز خم کند اما مجموعه آذرتاش در مورد خم پنجره های UPVC این قابلیت را با دستگاه های خاص و منحصر به فرد دارا می باشد که می تواند پروفیل های UPVC را همراه با گالوانیزه ی داخل آن خم نماید و هلال موجود از استحکام بسیار بالایی برخودار می باشد که این امر باعث گردیده که مجموعه آذرتاش جز محدود شرکت هایی باشد که قابلیت همزمان پروفیل با گالوانیزه را دارا می باشد. اما تولید پنجره های آلومنیوم دوجداره به صورت خم نسبت به پنجره های UPVC از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است لذا به کاری تخصصی تر نیاز است که مجموعه آذرتاش پنجره این قابلیت را به صورت حرفه ای با دستگاه های پیشرفته و خاص دارا می باشد.

انواع خم:

  • آرک
  • هلالی
  • نیم دایره
  • بیضی
  • ویترنی
  • داخلی
  • بیرونی

اندازه گیری و برداشت الگو از محل نصب این نوع پنجره ها باید به صورت تخصصی و به دست متخصصان حرفه ای انجام شود و همچنین برای تولید یک خم استاندارد به تجهیزات و ماشین آلات خاص مورد نیاز است که بتوان پروفیل UPVC را بدون آسیب به نما، رنگ و ساختار پروفیل، با زاویه‌ دلخواه خم کرد.

دستگاه خم کن قابلیت نصب خم های بزرگ پنجره دوجداره UPVC تا ۶ متر را هم دارد که باعث می شود خم های بزرگ به صورت یک تکه تولید شوند. عملکرد دستگاه خم پروفیل UPVC به دو شکل حرارتی و روغن داغ یا گلیسیرین است و مزیت اجرای خم پروفیل ها با حرارت نسبت به سایر دستگاه ها این است که پروفیل ها کمتر کثیف شده و شکل ظاهری خود را به خوبی حفظ می کنند.

نصب این نوع پنجره در اشکال شکسته و هلالی نیز انجام می شود و این کار با استفاده از خصوصیات پروفیل‌ دوجداره UPVC است که قابلیت شکل ‌پذیری خوبی داشته و ساخت اشکال هندسی هلالی، مثلثی، ذوزنقه، دایره و بیضی را با تنوع نامحدود امکان پذیر است.

پنجره دوجداره خم و قوس دار UPVC

پنجره دوجداره خم و قوس دار UPVC یکی از انواع پنجره هایی است که در بخش نما و ظاهر ساختمان بسیار تاثیرگذار بوده و معماران تمایل زیادی به این پنجره های قوس دار دایره ای، نیم دایره و کمانی دارند.

پنجره های قوس دار هلالی شکل برای ساختمان هایی با تلفیق معماری سنتی و مدرن کاربرد دارد. این مدل پنجره های قوس دار از قدیم در طراحی سنتی خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای داشته و دارد.

پنجره دوجداره خم و قوس دار UPVC بلند که از نوع پنجره های لولایی هستند و پنجره های بسیار عریض که پنجره های سایبانی نامیده می شوند، این مدل ها نور بیشتر و تهویه مناسب تر در ساختمان را موجب می شوند.

تولید و نصب پنجره در اشکال هلالی و خم

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *