آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
قیمت درب و پنجره آلومینیومی دوجداره

قیمت درب و پنجره آلومینیومی دوجداره

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، برای محاسبه قیمت درب و پنجره آلومینیومی دوجداره و UPVC از نرم افزارهایی مانند Iwindor, Ercom 2000، وین سافت، نوین طراح و … استفاده می شود. در این نرم افزار ابتدا عرض و ارتفاع پنجره دوجداره را وارد کرده سپس طرح، حالت و بازشوهای پنجره را مشخص می کنیم.

بعد از اتمام طراحی پنجره ها، نرم افزار قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم و UPVC را بصورت تفکیک اقلام مصرفی محاسبه کرده و آن را نمایش می دهد. عموماً این فاکتور شامل پروفیل مصرفی، یراق آلات پنجره، شیشه دوجداره، متعلقات پنجره دوجداره و هزینه نصب می باشد.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم و UPVC به طور دقیق قابل اعلام نمی باشد مگر با دانستن ابعاد دقیق درب و پنجره مورد نیاز و همینطور تعداد بازشو و یراق آلات آن بستگی دارد و به دلیل اینکه قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم به مقدار نوع پروفیل آن مورد نیاز بر حسب متر مربع و هم چنین نوع و جنس پروفیل ، جنس شیشه ها و …. بستگی دارد.

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره

به طور کلی از عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم و UPVC عبارتند از:

  • کیفیت متریال
  • نوع طرح و حالات بازشو
  • سفید یا رنگی بودن
  • نوع شیشه دوجداره
  • قالب ترمال بریک در پنجره های دوجداره
  • نوع یراق آلات

پنجره های آهنی کل مبلغ تا هنگام تکمیل پنجره در یک پروسه طولانی مدت در چندین مرحله بابت هزینه ساخت به آهنگر هزینه یراق و قفل و لولا و دستگیره به فروشنده یراق هزینه نصب به کارگر و معمار هزینه شیشه پنجره دوجداره به فروشنده شیشه ، هزینه نصب شیشه و لاستیک دور شیشه به نصاب شیشه ، و هزینه نقاشی به نقاش پرداخت می شود .

که معمولا کل هزینه ها در مجموع از پنجره آلومینیومی دوجداره یا UPVC به صورت چشمگیری بالاتر خواهد بود. اما بدلیل اینکه سازنده هیچ گاه این هزینه ها را با هم جمع نمی کند متوجه نخواهد شد .

اما در پنجره های آلومینیوم یا UPVC کل هزینه ها به صورت یکجا و در زمان کوتاه به یک نفر پرداخت می شود که این موضوع باعث چشمگیر شدن مبلغ پرداختی و توهم گرانی پنجره های دو جداره خواهد شد.

قیمت درب و پنجره آلومینیومی دوجداره

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *