آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
مدل اپن آشپزخانه شیک و پرطرفدار

مدل اپن آشپزخانه شیک و پرطرفدار (همان چیزی که می خواهید!)

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، کدام مدل اپن آشپزخانه ساده و شیک برای دکوراسیون منزل من مناسب تر است؟ جدید ترین طرح اپن شیک آشپزخانه، چه طرح هایی هستند؟ چگونه با کم ترین هزینه، شیک ترین اپن را برای آشپزخانه خود انتخاب کنم؟ در این مقاله با مدل اپن آشپزخانه شیک و پرطرفدار در خدمت شما هستیم.

در این مقاله از وب سایت آذرتاش سعی داریم انواع مدل اپن آشپزخانه ساده و شیک را متناسب با اندازه آشپزخانه شما، سبک دکوراسیون آن، میزان نورگیری و… به شما معرفی کرده و به سوالات متداول شما در این زمینه پاسخ دهیم.

انواع مدل اپن آشپزخانه ساده و شیک

طراحی اپن آشپرخانه مدرن، بسته به نوع متریالی که انتخاب می کنید، سبک دکوراسیون و حتی زمینه های رنگی که برای آشپزخانه خود در نظر می گیرید، متفاوت است.

در این بخش رایج ترین متریال ها در دیزاین اپن آشپزخانه به همراه ترفندهای موثر در دکوراسیون اپن آشپزخانه را به شما معرفی می کنیم.

مدل اپن ام دی اف ساده و شیک

مدل اپن آشپزخانه با ام دی اف (MDF) امروزه در بسیاری از خانه های ایرانی، مرسوم شده است. دلیل این موضوع، تنوع رنگی و قیمت مناسب ام دی اف می باشد.

مزایا:

  • دوام و طول عمر زیاد
  • زیبایی و تنوع در طرح
  • قیمت مناسب و به صرفه

معایب:

  • مقاومت کم در برابر رطوبت

مدل اپن آشپزخانه شیک و پرطرفدار

میز اپن آشپزخانه با ام دی اف / مدل اپن ام دی اف ساده و شیک به رنگ سفید

اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن و در عین حال ساده و کلاسیک باشد، کناف اپن آشپزخانه، بهترین گزینه است.

برای هر مدل اپن آشپزخانه کوچک، رنگ کناف بهتر است روشن انتخاب شود تا فضای آن سرد و دلگیر به نظر نرسد، اما برای آشپزخانه هایی با متراژ بزرگتر، می توان از رنگ های تیره استفاده کرد.

طرح اپن شیک آشپزخانه با آجر نما دکوراتیو

آجر، متریالی از دل خاک و طبیعت می باشد و اصلی ترین مزیت آن سازگاری با انواع سبک های دکوراسیون است. شما می توانید در اپن آشپزخانه آجری خود با استفاده از آجرهای دکوراتیو، رستیک یا آنتیک، مدل اپن آشپزخانه خود را در سبک های مینیمال و کلاسیک طراحی کنید و فضایی دنج و آرام با اپن آجری در آشپزخانه داشته باشید.

مدل اپن آشپزخانه شیک و پرطرفدار

طراحی مدل اپن آشپزخانه ساده و شیک دوطرفه

در این مدل از اپن طراحی آشپزخانه به صورت باز می باشد که بدون هیچ دیواری و فقط توسط دو تا اپن به سالن وصل می باشد. در اپن دوطرفه آشپزخانه میتوانید از یک طرف آن برای کارهای آشپزی خود استفاده نمایید و از اپن دیگر به عنوان میز استفاده نمایید.

مدل اپن آشپزخانه شیک و پرطرفدار

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *