آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی

معرفی بهترین درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، بدون شک آلومینیوم یکی از بهترین متریال های مورد استفاده در مکان های در معرض رطوبت است. استفاده از درب ها و محصولات ضد آب در سرویس های بهداشتی به دلیل حضور آب و رطوبت لازم است. محصولات با کیفیت و ضد آب دوام و ماندگاری بیشتری خواهند داشت. معمولا برای درب سرویس های بهداشتی در خانه های مسکونی از درب های چوبی همراه با abs استفاده می کنند اما نمونه با کیفیت تر درب های ضد آب درب های آلومینیومی هستند. آلومینیوم به سرعت اکسید می شود اما بر خلاف آهن اکسید آلومینیوم متخلخل نبوده و به استحکام بیشتر آن کمک می کند. در ادامه با ما همراه باشید.

اندازه و طرح درب های آلومینیومی

درب های آلومینیومی در اندازه های مختلفی تولید می شوند. معمولا سه اندازه ۶۰ ، ۶۵ و ۷۰ در ۲ متر متداول است. اما در صورت تمایل افراد این درب ها می توانید به صورت اختصاصی و در اندازه های دیگر نیز تولید شود. درب های آلومینیومی در دو نوع پروفیل سبک و پروفیل سنگین تولید می شود که با توجه به محل کاربرد و سلیقه می توانید این درب ها را انتخاب نمایید. این درب ها معمولا در مدل های شیشه خور تولید می شوند. اما شیشه های بکار رفته در این درب ها به صورت مات و یا طرح دار است. در صورت تمایل می توانید درب های آلومینیومی خود را به صورت بدون شیشه و در طرح های دیگر نیز سفارش دهید.

درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی

وزن درب ها

از متداول ترین سوالاتی که درباره درب های آلومینیومی پرسیده می شود درباره وزن این درب هاست . درب های آلومینیومی معمولی در وزن ۸/۵ کیلو و درب های پروفیل سنگین با وزنی حدود ۱۰/۸ تا ۱۱ کیلو گرم ارائه می شوند. این درب ها می توانند از قوطی سبک ۳ کیلوگرمی و یا قوطی سنگین تر ۵ کیلوگرمی تولید شوند که قوطی های ۵ کیلویی هزینه بالاتری دارند برای اطلاع از تفاوت قیمت میتوانید تماس بگیرید.

این درب ها با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند و گاهی حتی گران بودن محصولات به دلیل کیفیت مواد اولیه و یا خود درب نیست . برای خرید درب ضد آب آلومینیومی در ابتدا باید درباره کیفیت و مقاومت درب ها تحقیق کرده و سپس برای خرید آن اقدام نمایید. الزاما قیمت بالاتر درب ها نشانه کیفیت مطلوب آن نیست.

طرح مناسب درب آلومینیومی

درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی

شاید برخی از افراد درب های آلومینیومی را درب های. از مد افتاده و نازیبایی بدانند در حالی که این طور نیست. درب های آلومینیومی دربهای مقاوم و با کیفیتی هستند که برای سرویس های بهداشتی مقاومتی بی رقیب دارند. البته اگر موافق رنگ سفید و متداول این درب ها نباشید. می توانید آن را در رنگ های دیگر و به صورت مات هم سفارش دهید. از دیگر تغییراتی که می توانید روی این درب ها اعمال کنید طرح چوب است. اگر چه نمی توان از درب های چوبی برای درب سرویس ها استفاده کرد. اما می توان درب های آلومینیومی را با طرح چوب تولید کرد.

قفل درب های ضد آب

معمولا این درب ها دارای قفل های ساده و متداول چرخشی ثابت روی درب هستند. قفل این درب ها در صورت تمایل می تواند به صورت قفل سوئیچی نیز باشد که هزینه بیشتری خواهد داشت.

درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *