آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، کابینت آشپزخانه مدرن در چیدمان و دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها عناصر مختلفی نقش دارند که از بین آن ها کابینت ها مهم ترین عنصر در چیدمان دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها هستند، زیرا بیشترین حجم از فضا را اشغال می کنند و در خانه های امروزی که معمولاً آشپزخانه ها به صورت اپن ساخته می ‌شوند از تمام قسمت‌ های دیگر خانه به داخل آشپزخانه دید دارند و چون کابینت ها در ردیف بالای آشپزخانه هم نصب می ‌شوند کاملا در تیررس افراد خانه هستند و زیبایی آن ها می تواند تاثیر زیادی در جلوه گری آشپزخانه داشته باشد.

در مورد دکوراسیون آشپزخانه باید نکات مختلف زیادی را مد نظر داشته باشید که اولین آن ها و البته مهم ترینشان ، تعیین سبک مشخص برای خرید وسایل آشپزخانه از جمله کابینت آشپزخانه می باشد. اگر تصمیم دارید که سبک آشپزخانه خود را بر اساس سبک مدرن در نظر بگیرید ، باید توجه داشته باشید که بارزترین ویژگی سبک مدرن سادگی و بی آلایشی وسایل و چیدمان آن است و بهتر است در خرید کابینت ها هم این نکته رعایت شود.

کابینت آشپزخانه مدرن کابینتی است که هم ظاهر ساده و شیکی داشته باشد و هم کیفیت بالایی داشته باشد و ترجیحاً از رنگ های روشن یا خنثی در خانه های با سبک مدرن استفاده کنید و اگر خانه کوچکی دارید کابینت با رنگ روشن می تواند فضا را بزرگتر نشان دهد.

کابینت های با سبک مدرن معمولا از جنس ام دی اف، هایگلاس و غیره هستند و کابینت های چوبی هم می‌ توانند در سبک مدرن کارایی داشته باشند، به شرطی که در طراحی آن ها دقت کنید که زیاد منبت کاری به کار نرفته باشد چون منبت کاری ویژگی اصلی کابینت های کلاسیک است و در مورد کابینت های مدرن طرح آن باید در نهایت سادگی باشد.

کابینت آشپزخانه مدرن

بهترین رنگ کابینت ام دی اف

این روزها به علت نیاز بازار ، تنوع رنگ های کابینت ام دی اف بسیار بالاست و بهترین رنگ کابینت ام دی اف رنگی نیست که در هر خانه ‌ای مشاهده شود ، بلکه رنگی است که با سایر قسمت‌ های مختلف خانه و وسایل آن در هارمونی و تناسب باشد.

اگر برای چیدمان دکوراسیون منزل خود رنگ مشخصی را مد نظر قرار داده اید ، بهتر است رنگ کابینت ها هم با آن تناسب و هارمونی داشته باشد. به طور مثال اگر رنگ زرشکی تم اصلی خانه شماست، کابینت های آبی رنگ نمی ‌توانند فضای خانه شما را زیبا کنند، زیرا تناسبی بین رنگ آبی و زرشکی وجود ندارد و استفاده از رنگ هایی که در تناسب با هم نیستند شما را به هدفی که دارید نمی رسانند.
با توجه به تنوع سلیقه ها، انواع مختلف رنگ های کابینت ام دی اف در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به رنگ تم دکوراسیون منزل و سلیقه شخصی خود، بهترین رنگ کابینت ام دی اف را انتخاب و خریداری کنید. اما چون معمولاً کابینت ها اولین فاکتوری در آشپزخانه هستند که خریداری می‌ شوند، باید رنگ بقیه قسمت ها را متناسب با آن قرار دهید. به طور مثال اگر کابینت شما رنگ آبی دارد می توانید برای پرده آشپزخانه و فرش آن و سایر وسایل از رنگ ‌هایی که در تناسب با رنگ آبی هستند مثل رنگ سفید یا رنگ طوسی و غیره استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه مدرن

رنگ کابینت جدید

علاوه بر طرح کابینت، رنگ آن نیز می تواند در زیبایی تاثیر زیادی داشته باشد. چه بسا کابینت هایی که در طرح های بسیار ساده و با قیمت بسیار مناسب خریداری می ‌شوند اما چون رنگ جذابی در طراحی آن ها به کار رفته است جذابیت آن ها در دید مخاطب چندین برابر بیشتر از کابینت هایی با طرح های مختلف اما رنگ نامناسب می باشد.

رنگ کابینت جدید شما می تواند کاملاً با توجه به سلیقه شما و البته با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب شود و سعی کنید از رنگ های با کیفیت برای کابینت های خود استفاده کنید تا خیلی زود دچار پریدگی نشوند و بتوانید آن ها را راحت پاک کنید . چون آشپزخانه فضایی است که مدام با وسایل چرب و با انواع مایعات سر و کار دارد، بهتر است وسیله ای که در آن استفاده می‌شود از جنسی باشد که شست و شو و پاکیزه نگه داشتن آن کار راحتی باشد و شما را به زحمت نیاندازد.

 

عامل دیگری که می‌تواند در انتخاب رنگ تاثیرگذار باشد هدف شما و نوع ساختمان است. اگر در خانه های کوچک و نقلی زندگی می کنید رنگ کابینت ها را روشن انتخاب کنید تا فضا را بزرگتر نشان دهد و اگر در خانه های بزرگ زندگی می کنید می توانید از هر رنگی که بخواهید برای کابینت های خود استفاده کنید و محدودیتی نخواهید داشت.

جدید ترین مدل کابینت آشپزخانه

از وقتی که تنوع طراحی در ساخت کابینت آشپزخانه بالا رفته ، سلیقه ها هم روز به روز متفاوت تر می شود و هر خانواده‌ای با قیمت و هزینه های معمولی هم توقع دارند که کابینت خانه آن ها منحصر به فرد باشد و در خانه های دیگر مشابه آن را پیدا نکنند و این قضیه باعث شده که طراحان داخلی درصدد طراحی و تولید انواع مختلف کابینت آشپزخانه برآیند و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه، کابینت های هایگلاس و کابینت های ام دی اف در انواع مختلف هستند که در بالای بعضی از آن ها از کناف استفاده می شود تا با نور پردازی های هالوژنی و متنوع جذابیت فضای آشپزخانه شما دو چندان شود.

کابینت آشپزخانه مدرن

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *