آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
دیزاین دیوار پشت تلویزیون

دیزاین دیوار پشت تلویزیون

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، دیزاین دیوار پشت تلویزیون سال‌هاست که به یکی از عناصر اصلی هر خانه‌ تبدیل شده‌ است و برای سال‌ها، نحوه قرارگیری جعبه جادویی در آن به یک شکل مشخص و سنتی بوده؛ اما طی چند سال اخیر همه‌چیز تغییر کرده است و به طبع، دکوراسیون نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. در این مطلب به معرفی بهترین انواع دکور تلویزیون روی دیوار می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

در گام اول بهتر است انتخاب کنید که قصد دارید چطور اطراف تلویزیون را دیزاین کنید. نکتۀ اساسی و اولیه این است که بنا دارید تا اطراف تلویزیون را شلوغ و پر از وسیله بچینید یا خلوت و مینیمال. این انتخاب در ابتدای کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید گام‌های بعدی را دقیق‌تر و بهتر بردارید. ایده‌هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهتر و مدرن‌تر اتاق نشیمن را دیزاین کنید.

قرار دادن تلویزیون بالای شومینه‌ دیواری

کمی عجیب به نظر می‌رسد اما قرار دادن تلویزیون روی همان قسمتی که شومینه دیواری قرار دارد، به زیبایی منزل شما کمک می‌کند. با این کار شما تنها از یک دیوار برای نصب کردن هر دوی این وسایل استفاده می‌کنید و همین موضوع به نظم داخل منزل کمک می‌کند. نکته‌ای که در این مورد باید به آن توجه داشته باشید، این است که پیش از انتقال تلویزیون روی دیوار جایی برای پنهان کردن سیم‌ها داخل دیوار مشخص کنید؛ چراکه در غیر این صورت، قطعا با فاجعۀ سیم‌هایی رو به رو خواهید شد که از همه طرف توی ذوق می‌زند.

دیزاین دیوار پشت تلویزیون

طراحی دیوار با تلویزیون بزرگ، مخصوص عاشقان فیلم و سریال

اگر دیدن فیلم و سریال از عادات روزانۀ شماست و دوست دارید این بخش از خانه را به جذابیت هرچه‌ تمام‌تر بچینید، بهترین گزینه‌ این است که در ابتدای کار یک تلویزیون بزرگ تهیه کنید؛ البته اگر تا به حال آن را نخریده‌اید!
در طراحی دیوار پشت چنین تلویزیون‌هایی، لازم نیست کار زیادی انجام بدهید. همین که اطراف آن را با عناصر مینیمال یا اندک دیزاین کنید، به آن زیبایی منحصر به فردی در جست‌وجویش هستید، خواهید رسید.

دیزاین دیوار پشت تلویزیون

قاب گرفتن تلویزیون با مبلمان زیبا و خوش‌رنگ

کمی عجیب است اما می‌توانید به جای این که دیوار پشت تلویزیون را تزیین کنید، آن را با مبلمان رنگی و دیگر عناصر موجود در خانه بیارایید. این کار دیوار خانه را نسبتا خلوت نگه می‌دارد و در عین حال سرشار از رنگ و روح است. اگر بنا دارید تا دیزاین پشت تلویزیون اتاق نشیمن را خلوت اما سرزنده نگه دارید، این نوع طراحی یک انتخاب ایده‌آل به حساب می‌آید.

دیزاین دیوار پشت تلویزیون

طرح مناسب برای دیزاین پشت تلویزیون

استفاده از رنگ‌های مختلف و گرم چوب، در دکوراسیون یک ایدۀ طلایی است. علاوه بر این، اگر دیوار مورد نظرتان توان لازم برای وصل کردن تلویزیون ندارد، استفاده از چوب می‌تواند به استحکام تلویزیون روی دیوار کمک کند.

دیزاین دیوار پشت تلویزیون

میز تلویزیون و ترکیب مناسب برای پشت دیوار

میز تلویزیون‌ها می‌توانند در این نوع دیزاین نقش مهمی داشته باشد. انواع میز تلویزیون دیواری یا میز تلویزیون کوتاه و مدری، بسته به نوع دیزاین منزل شما می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال، همیشه می‌توانید با تغییر دیزاین میز تلویزیون یک چهره تازه به اتاق پذیرایی بدهید.

دیزاین دیوار پشت تلویزیون

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *