آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
مدلهای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

شیک ترین مدلهای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، در این مقاله همراه ما با بهترین و جدیدترین و شیک ترین مدلهای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام آشنا شوید.

همیشه زیبایی در طرح و رنگ بهمراه کیفیت دو مولفه ای هستند که در انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام مورد توجه قرار می‌گیرند. البته با بازار گسترده و متنوع امروز در تولید کاشی و سرامیک ایران، انتخاب طرح و رنگ برای مشتری کمی مشکل شده است. با توجه به اهمیت این انتخاب و همچنین بالارفتن حساسیت خانواده های ایرانی نسبت به دکوراسیون کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، امروز بر آن شدیم که در این سایت شیک ترین و زیباترین مدلهای کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی و حمام، مخصوص کف و دیوار دستشویی، طرحهای مدرن سفید، طلایی و کرم قهوه ای که جزو محبوبترین و پرطرفدارترین ها هستند را برای شما به نمایش بگذاریم که قطعاً از تماشای آنها لذت خواهید برد و ایده های خوبی نیز خواهید گرفت.

بهترین رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

ترکیب رنگهای سفید طلایی، کرم قهوه ای طلایی، مشکی طلایی، نسکافه ای و رنگهای روشن و ملایم آبی، بنفش و سبز جزو بهترین رنگها برای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام شما هستند که امروزه بالاترین درصد انتخاب را در بین خانواهده ای ایرانی دارند. دکوراسیون توالت و دستشویی مانند سایر بخش های خانه حائز اهمیت است. وقتی سراغ بازسازی ساختمان می‌رویم یکی از گزینه های پیش رو، تعویض کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی است. اگر به فکر تغییر دکوراسیون هستید و یا تازه خانه را کاشی و سرامیک می کنید دانست بهترین رنگ کمک زیادی در هرچه بهتر و زیباتر شدن این بخش از خانه شما خواهد کرد.

مدلهای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

مدلهای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن

سرامیک ها از لحاط کاربرد به اشکال مختلف طبقه بندی می شوند از جمله: سرامیک سنتی(سیلیکاتی)، سرامیک مدرن(مهندسی)، سرامی اکسیدی، غیر اکسیدی، سرامیک های اکسیدی از لحاظ ساختار فیزیکی به شکل های مختلفی طبقه بندی می شوند از جمله: سرامیک مدرن مونولیتیک(یکپارچه)، سرامیک های مدرن کامپوزیتی. کاشی و سرامیک ها در طرحهای مدرن امروزه بالاترین تیراژ تولید را در بین انواع مختلف کاشی و سرامیک دارند. این بخاطر تمایل بیشتر افراد و طراحان داخلی به سمت نوع سبک مدرن در دکوراسیون منزل است.

مدلهای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

شیک ترین کاشی و سرامیک دستشویی : با وجود تکنولوژی چاپ روتو و دیجیتال در تولید کاشی و سرامیک، تنوع طرح و رنگ بصورت سِت (کاشی دیوار و سرامیک کف) با کیفیت‌های بالا بقدری زیاد شده که بعید است شما طرح و رنگی را برای دکوراسیون سرویس بهداشتی خود مد نظر داشته باشید اما در بازار یافت نشود.

مدلهای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *