آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
ایده جذاب و چشم نواز برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی

ایده جذاب و چشم نواز برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، انتخاب و خرید کاغذ دیواری پذیرایی از آن کارهای هیجان‌انگیزی ا‌ست که می‌تواند سخت و گیج‌کننده هم باشد. اما «آذرتاش» با پیشنهادهای جذابش این‌جاست تا به شما ایده جذاب و چشم نواز برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی بدهد. پس تا انتها همراه ما باشید.

اتاق نشیمن قلب تپنده خانه شماست؛ جایی که در آن استراحت می‌کنید، با افراد خانواده وقت می‌گذرانید و پذیرای مهمان‌ می‌شوید. در خیلی از آپارتمان‌های امروزی مرزی بین اتاق نشیمن و پذیرایی وجود ندارد، پس لازم است هم حس راحتی را به شما بدهد، هم شیک و خوشگل به‌نظر برسد. «آذرتاش» پیشنهادهایی برای جذاب‌تر کردن اتاق پذیرایی با کاغذ دیواری برای‌تان دارد.

ممکن است فکر کنید کاغذ دیواری روی مد نیست و با دکوراسیون مدرن این سال‌ها جور درنمی‌آید. اما این‌طور نیست‌! خیلی از شرکت‌های مطرح تولید رنگ در دنیا، به تولید کاغذ ‌دیواری هم روآورده‌اند و هر دو را تولید می‌کنند؛ چراکه هر دو مشتری دارد.

ایده جذاب و چشم نواز برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی

بعضی از مدل‌های کاغذ دیواری طراحی مدرنی دارند و به خانه‌های امروزی می‌آیند. پس خرید کاغذدیواری برای اتاق پذیرایی و نشیمن تصمیم درستی‌ست. این اتاق همان‌جایی‌ است که سبک دکوراسیون و سلیقه‌ شما را به‌نمایش می‌گذارد. پس دست‌به‌کار شوید و به پیشنهادهای ما فکر کنید.

همه دیوارها را بپوشانید

کلاسیک‌ترین کاربرد کاغذ دیواری در دکوراسیون این است که همه دیوارهای اتاق پذیرایی را با آن بپوشانید. اگر دوست دارید قدیمی به‌نظر برسد، طرح‌های گل‌‌دار پرزرق‌وبرق را فراموش کنید. درعوض بین طرح‌هایی بگردید که امروزی و تاثیرگذار باشند، مثل نقش‌های هندسی.

ایده جذاب و چشم نواز برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی

از سقف غافل نشوید

معمولا وسایل تزیینی روی زمین یا در ارتفاعی هم‌سطح چشم‌ها به‌کار گرفته می‌شوند. اگر کمی روحیه ماجراجویی در شما باشد و دل‌تان بخواهد متفاوت ظاهر شوید، سقف را با کاغذدیواری می‌پوشانید. وقتی دیوارها به‌رنگ روشن باشند و طرح اصلی روی سقف قرار گیرد، خانه زیادی شلوغ نمی‌شود. با پوشاندن سقف فضای تاثیرگذاری خلق می‌کنید که خاص خودتان است.

ایده جذاب و چشم نواز برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی

با کمک کاغذ دیواری طرح دار، تم اتاق پذیرایی را کامل کنید

قبل از خرید کاغذ دیواری پذیرایی به تم فضا خوب دقت کنید. اگر تم یا موضوع طبیعت را برای اتاق پذیرایی انتخاب کرده‌اید، کاغذدیواری با طرح گل یا درخت گزینه‌ خوبی‌ست، به‌ویژه زمانی که کنار میزی از چوب طبیعی قرار می‌گیرد.

اگر لوازم دکوری اتاق به‌رنگ طلایی ا‌ست، کاغذ دیواری با رگه‌های طلایی به دیوار بزنید. با چیدمان مدرنی دارید، طرح مدرنی برای دیوار انتخاب کنید.

ایده جذاب و چشم نواز برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *