آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
معرفی سیستم لیفت اند اسلاید

معرفی سیستم لیفت اند اسلاید

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، در این مقاله به معرفی سیستم لیفت اند اسلاید می پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

درب های لیفت اند اسلاید ، امکان بازشو های بزرگ جهت دهنه های بزرگ را به ما می دهد. پنجره های UPVC از نوع بازشو به دو بخش لولایی و کشویی تقسیم می شوند. در این سیستم هوا بندی به جای استفاده از مویی که در پنجره های کشویی ساده انجام می شود، از طریق لاستیک های EPDM انجام می گیرد.

یراق لیفت اند اسلاید به گونه ای تعریف شده است که پنجره در زمان حرکت ابتدا از محل خود بلند شده لاستیک ها را از پروفیل جدا نموده و به راحتی در سطح لنگه حرکت کرده و پس از بستن دستگیره مجددا درگیر می شوند. پنجره به دو حالت بسته و باز به صورت (لیفت) عمل می کند به این صورت که دستگیره به سمت بالا چرخیده می شود یراق بازشو را به سمت بالا کشیده و پنجره را از روی فریم تا حدود ۵ میلیمتر بلند می کند. در این حالت دیگر لاستیک ها با پروفیل درگیر نیستند و پنجره به راحتی حرکت می کند و در زمانی که پنجره در حالت قفل قرار می گیرد پنجره روی فریم می نشیند و لاستیک ها هر چهارطرف درگیر می شوند که هوابندی از طریق لاستیک انجام می گیرد.

یراق آلات این نوع پنجره را به صورت عمودی بلند نموده و به صورت افقی حرکت می دهد و همچنین پنجره های لیفت اند اسلاید قابلیت طراحی در ابعاد ۶.۵*۲.۸ و وزن ۳۰۰ تا ۹۰۰ کیلوگرم را دارد. در نهایت عرض لنگه در پنجره های لیفت اند اسلاید ۲متر و نهایت ارتفاع لنگه در پنجره ها ۳ متر می باشد. با سیستم های جدید درب و پنجره لیفت اند اسلاید امکان اجرا درب با ابعاد بسیار بزرگ میسر است. سهولت در حرکت لنگه علیرغم وزن بالا از مزایای خاص این سیستم است.

معرفی سیستم لیفت اند اسلاید

مزیت های سیستم لیفت اند اسلاید

۱- مهندسی این درب ها به شکلی است که روی دو ریل چند چرخه سوار می ‌شوند و به این ترتیب، حداکثر حمایت و جابجایی فوق‌العاده نرمی را به ارمغان می‌آورند.

۲- وقتی درب روی حالت قفل قرار دارد، قابلیت‌ های درزگیری ممتاز آن فعال می‌ شود. درزگیرهای دوگانه آب و هوا در بالا، پایین و اطراف آن، در واقع با بزرگ ‌تر شدن درب محکم‌ تر می‌ شود.

۳- سیستم های لیفت برای مقاومت بهتر از سایر درب های کشویی در مقابل نفوذ آب و هوا طراحی شده‌اند. چندین پانل درب قابل کنترل به‌ صورت کشویی حرکت می ‌کنند و روی هم قرار می‌ گیرند. در نتیجه، فضای بسیار زیادی باز می‌ شود. پانل‌ های کشویی قابل کنترل در ترکیب با پانل‌ های ثابت باعث تنوع قابل توجهی در اندازه‌ و شکل درب ها، شامل درب های گوشه‌ ای می‌ شود.

۴- قطر فریم از ۱۲ تا ۱۶ سانتیمتر

۵- قابلیت تحمل وزن تا ۹۰۰ کیلو در هر لنگه بازشو

۶- بازشوی آسان

۷– قابلیت نصب انواع شیشه خاص و ضد گلوله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *