آذرتاش

آذرتاش - درب و پنجره

مهندسی ساختمان و معماری

  • 5966 41 98+
  • اینستاگرام
نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون حرفه ای

نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون حرفه ای

به گزارش روابط عمومی تولیدی بازرگانی آذرتاش، چند سالی است که کاغذ دیواری مجدداً مورد توجه مردم قرارگرفته است تنوع ،کیفیت،سرعت اجرا ، بهداشتی بودن و از همه مهم تر زیبائی باعث شده که کاغذ دیواری جای رنگ را بگیرد زیرا به عنوان مثال یک واحد ۱۰۰ متری در مدت بک روز آن هم بدون نیاز به جمع آوری لوازم منزل و ریخت و پاش های رنگ آمیزی و گرد و غبار ناشی از آماده سازی برای رنگ کردن ، کاغذ می شود به همین دلیل صاحبان منازل فروشگاه ها ساختمان های هتلها و ادارات به کاغذ دیواری روی آورده اند . در این پست به بررسی نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون حرفه ای می پردازیم.

یکی دیگر از فواید کاغذ دیواری ایجاد پوشش روی برگ های دیوارها است که کمک می کند تا عیوب دیوارها پوشیده شود .

مهم ترین ویژگی کاغذ دیواری نیز این است که میتوان با هزینه ای مناسب زیبایی های دکوراسیون موجود را چند برابر بیشتر جلوه داد .

کاغذ دیواری راه راه

معمولا کاغذ دیواری راه راه در راهروها مورد استفاده قرار می گیرد تا راهرو کمی طولانی تر و کشیده تر به نظر برسد در سالن پذیرایی کاغذ راه راه پشت آینه کنسول جلوه بیشتری پیدا می کند در اتاق خواب نیز پشت میز توالت یا پشت تخت می توان از این طرح کاغذ استفاده کرد .

نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون حرفه ای

 

کاغذ دیواری گل درشت

کاغذ دیواری گل درشت هم در پذیرایی و هم در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد بدین صورت که در پذیرایی بیشتر فضا یک رنگ ملایم به خود می گیرد و دیواری که میز ناهار خوری نزدیک آن قرار می گیرد با کاغذ گلدرشت تزئین می شود البته بالای شومینه را نیز میتوان با این طرح کاغذ دیواری طراحی کرد در اتاق خواب نیز معمولا کاغذ گل درشت پشت تخت قرار می گیرد به این ترتیب که میتوان پشت تخت را به صورت یک قاب در آورد .

نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون حرفه ای

کاغذ دیواری گلریز

کاغذ دیواری گلریز بیشتر مورد توجه نوجوانان و جوانان است که در اتاق خواب خودشان از آن استفاده می کنند کاغذ دیواری گلریز نسبت به کاغذ دیواری گلدرشت ملایم تر به نظر میرسد آقا پسرها بیشتر به رنگ های آبی ، قهوه ای و مشکی علاقه دارند در صورتی که دختر خانم ها بیشتر رنگ صورتی، بنفش ، قرمز و سبز را انتخاب می کنند در اتاق های کوچک بهتر است از طرح های گل ریز استفاده شود .

نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون حرفه ای

کاغذ دیواری در اتاق

اتاق های خانه را معمولا به دو شکل L و U کاغذ دیواری می کنند در حالت L دو دیوار کنار هم یک رنگ و دو دیوار دیگر نیز هم رنگ انتخاب می شوند در شکل U یک دیوار با سک طرح گل دار یا یک رنگ تیره پوشیده می شود و بقیه دیوارها که به صورت U است (به دیوار دیگر ) به رنگ ملایم پوشش داده می شود .

نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون حرفه ای

کاغذ دیواری در ادارات

رنگ هایی که بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند کرم ،قهوه ای ،زرشکی و ابی است که با دکور و میز و صندلی هماهنگ می شود ادارات نسبت به منازل کمتر نیاز به رنگ دارند و بیشتر به صورت تک رنگی یا دو رنگی کاغذ می شوند که در منزل از بیش از دو رنگ استفاده می شود .

نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون حرفه ای

کاغذ دیواری در هتل ها و رستوران ها

در هتل و رستوران اگر محیط بزرگ باشد از کاغذ دیواری گل درشت ولی با طرحی شفاف و براق برای جلب توجه استفاده می شود . ولی اگر محیط کوچک باشد از گل ریز یا گل درشت با شفافیت کمتر استفاده می شود . در حال حاضر دیوار اکثر هتل های کشورمان با کاغذ دیواری پوشیده شده است .

صفحه اینستاگرامی آذرتاش را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *